Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Erfaringer

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Hornsyld
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Vi benytter i dag google, pricerunner, facebook og forbrugsforeningen som en del af vores markedføring og ønsker at udvide vores markedføring med andre prissammenligningsportaler samt noget partner affiliate - er der nogen der har nogle gode erfaringer med disse 2 typer? Hvilke virker?

på forhånd tak

Anette kudsk - Ligo.dk

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05
Indlæg ialt: 1805
Skrevet kl. 18:01

Hej Anette

Jeg vil anbefale euroads.dk af en eller grund er den der vi har vores bedste indtjening ellers har vi tradedoubler.dk

Med venlig hilsen

Brian Jørgensen lobib.dk

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 14. Jan 09
Indlæg ialt: 513
Skrevet kl. 18:17

Jeg ville helt klart tage en samtale med adservice.dk, om mulighederne for Affiliate Marketing gennem  dem :)

Arbejder til dagligt med Affiliate Marketing og SEO i mit firma CR Marketing ApS. Derudover tilbyder jeg SEO-artikler, kontakt via pb for mere info om priser.

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 18:34

Hej Anette...

Mht. partner affiliate, så har vi eksklusive aftaler med nogle af de største medier i US, CAN, UK og Skandinavien.

Ud over dette, rådgiver vi også gerne ang. online marketing såvel som offline.

Jeg sender dig en PM med lidt mere information og links.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Hej Anette

Hvis I vil billigt i gang så er Partner-Ads vejen frem.

Vi bruger dem for Cykelpartner.dk og det fungerer rigtig godt! Vi betaler jo kun når vi får salg, derved har vi kun kendte udgifter.

Fra Hornsyld
Tilmeldt 7. Apr 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 12:40

Tak for de fine svar, jeg vil undersøge lidt om de nævnte men vi går efter nogle der har været på banen længe og ved hvad de arbejder med.

mvh Anette - Ligo.dk

Fra Nærum
Tilmeldt 5. Apr 07
Indlæg ialt: 773
Fra  Partner-ads ApS (AdViva ApS) Skrevet kl. 13:09

Hej Anette

Vores affiliate netværk Partner-ads er Danmarks næstældste affiliate netværk og vi har i dag ca. 300 annoncører, der hver dag modtager mange klik, tilmeldinger og salg.

Vi kan anbefale dig f.eks. at betale provision for salg.

På den måde får du en omkostningseffektiv markedsføring.

Se mere på denne side:
http://www.partner-ads.com/dk/advertiserintro.htm

Mvh.
Ken Schultz
Partner-ads

Tilmeldt 19. Aug 10
Indlæg ialt: 503
Skrevet kl. 14:23

Jeg kunne desværre ikke skrive en PM til dig, så du får lige beskeden her:

Først vil jeg spørge om du har tænkt på at gøre lidt i simpel offline marketing, måske i form af tryksager eller lign.

Din målgruppe er relativ let at definere, da du har fokus på en ting: Huset.

Derfor kan du også relativ let kortlægge hvor målgruppen befinder sig rent fysisk.

Mht. Online marketing, så har vi en del samarbejdspartnere i den mere eksklusive del af online verdenen.  

Der er 3 links til 3 forskellige medie kanaler (se nederst), som vi mener kunne være interessante for dig. Der er tale om

eksponering (i form af bannere) på nogle af verdens mest populære websites, men kun til Danske IPer. Det vil sige at du sikre dig det kun er danskere der får dine bannere at se.

Ud over vi kan tilbyde eksponering igennem en eksklusiv aftale, så har vi også vores eget netværk, hvor man som vores samarbejdspartner kan reklamere for Ligo.dk i eget netværk (kun dansk). Dette gør vi igennem vores affiliate network der hedder NAMoffers. Kræver lidt uddybning at forklare nøjagtigt.

Der er selvfølgelig styr på demografiske forhold m.m., så du ikke bliver eksponeret de forkerte steder.

Jeg håber din interesse er vakt, og du er meget velkommen til at ringe eller skrive en mail til mig.

www.namoffers.com - vores eget netværk 

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)