Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Design til Johnnysks.Dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 01:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 01:55

Casper:

Hej Johnny

Det ville være super svedigt, hvis du ville tilmelde din blog på www.internetblog.dk :)
Måske det ville give en ekstra besøgende eller to.

Vh Casper 

Er det din hjemmeside ? 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 12:04

Jeg synes jeg har let og kigget rundt på alle mulig hjemmesider uden og finde det jeg søger, så er kommet til og tænke på om www.eb.dk og www.bt.dk eller andre avis hjemmeside ikke er lavet med http://drupal.org/ for det jeg søger er en nem måde på og vise mine historie og links og indlæg på, og har fundt et desig til wordpress som jeg synes var oki, men det er ikke på dansk og så var der hele ikke så mange ting man kun med det

Så håber en kan finde et link til mig

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 12:27

Hej Johnny

Det er rigtigt, at der er mange aviser der bruger Drupal til deres websites. Det er dog ikke noget man bare lige sætter op på en eftermiddag, så hvis det er en super nem løsning du er ude efter, vil jeg nok også anbefale wordpress.

Alternativt, skal du have nogle til at lave en Drupal løsning til dig, men det kommer jo helt an på hvor meget du vil skyde ind i projektet. Er det blot til privat brug, er det sjældent man vil betale det, det koster(forståeligt nok).

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 12:54

Kent Medom:

Hej Johnny

Det er rigtigt, at der er mange aviser der bruger Drupal til deres websites. Det er dog ikke noget man bare lige sætter op på en eftermiddag, så hvis det er en super nem løsning du er ude efter, vil jeg nok også anbefale wordpress.

Alternativt, skal du have nogle til at lave en Drupal løsning til dig, men det kommer jo helt an på hvor meget du vil skyde ind i projektet. Er det blot til privat brug, er det sjældent man vil betale det, det koster(forståeligt nok).

Ja www.johnnysks.dk er en blog om mig som person, og med adhd som idé til siden, men jeg har også let efter folk til min anden hjemmeside www.single-forum.dk som er nede ligenu for venter på et svar fra en person :( som så ikke har giv mig et svar i nu om han vil ligge en v7 af Drupal og efter som jeg ikke tjener så mange penge har jeg hele ikke råde til og smide så meget i det da det ikke er lavet for og tjen penge

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Fra Herning
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 842
Fra  Thissocks.dk Webbureauet Far & Søn Skrevet kl. 14:56

Det kræver meget tid at lave et ordentligt forum. Man skal både have en god strategi, et godt design, og nogle gode funktionaliteter. Alt sammen noget der er tidskrævende, meget endda.

At få folk til at lave sådan et website gratis, er lidt det samme som at bede om en ny bil gratis. De færreste der har webdesign eller programmering som en levevej, har råd til at hive 1 eller 2 måneder ud af kalenderen på at få lavet et godt forum uden betaling. Der er oftest en husleje + 1000 andre faste udgifter der skal betales.

Der er selvfølgelig nogle der kan arbejde gratis, eller lave hjemmesider til urealistiske lave priser, men så er der oftest tale om folk der har det som en hobby, og går i skole, eller arbejder ved siden af. Stadigvæk skal motivationen være der, for at gå i gang med et velgørenhedsprojekt ellers kører man hurtigt surt i det. Man skal have en eller anden form for relation, der gør at man synes det er spændende.

Det projekt med singleforummet tror jeg er lige lovligt meget at forlange, men jeg er sikker på at der findes nogle aminoer et sted, der har en god portion fritid, og vil hjælpe dig med at sætte en blog op.

Under alle omstændigheder, vil jeg anbefale dig at hoppe på Drupal 6, da jeg ikke mener version 7 er helt klart endnu. Den er lige netop udkommet, og har et par børnesygdomme, som alt muligt andet der ser dagens lys. Derudover er langt fra alle moduler lavet om til version 7, så mit råd vil være at bruge version 6, et godt stykke tid endnu.    

Fra Hobro
Tilmeldt 30. Dec 09
Skrevet kl. 15:31

Kent Medom:

Det kræver meget tid at lave et ordentligt forum. Man skal både have en god strategi, et godt design, og nogle gode funktionaliteter. Alt sammen noget der er tidskrævende, meget endda.

At få folk til at lave sådan et website gratis, er lidt det samme som at bede om en ny bil gratis. De færreste der har webdesign eller programmering som en levevej, har råd til at hive 1 eller 2 måneder ud af kalenderen på at få lavet et godt forum uden betaling. Der er oftest en husleje + 1000 andre faste udgifter der skal betales.

Der er selvfølgelig nogle der kan arbejde gratis, eller lave hjemmesider til urealistiske lave priser, men så er der oftest tale om folk der har det som en hobby, og går i skole, eller arbejder ved siden af. Stadigvæk skal motivationen være der, for at gå i gang med et velgørenhedsprojekt ellers kører man hurtigt surt i det. Man skal have en eller anden form for relation, der gør at man synes det er spændende.

Det projekt med singleforummet tror jeg er lige lovligt meget at forlange, men jeg er sikker på at der findes nogle aminoer et sted, der har en god portion fritid, og vil hjælpe dig med at sætte en blog op.

Under alle omstændigheder, vil jeg anbefale dig at hoppe på Drupal 6, da jeg ikke mener version 7 er helt klart endnu. Den er lige netop udkommet, og har et par børnesygdomme, som alt muligt andet der ser dagens lys. Derudover er langt fra alle moduler lavet om til version 7, så mit råd vil være at bruge version 6, et godt stykke tid endnu.    

Tak for din elles meget lange besked. Jeg had også tænket lidt over det men da jeg ikke har så meget kenskab inde for det så vil det nok være dumt og gå fra wp ligenu, for vil hele ha single-forumet op og køre helt :) 

Mvh Johnny sørensen

www.DK-Event.dk

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)