Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad burde sælges på nettet?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 23:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kunne tage noget af det der sælger mest f.eks. sex og tøj , dette søgeord optimere og  markedsføre du bedre end andre webshop

Du kunne finde en lille niche andre ikke har fundet , med det kræver nærmeste mere arbejde for du skal overbevise os forbruger om dette gode nye produkt før det sælger godt

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:25

Mikael christiansen:

Du kunne tage noget af det der sælger mest f.eks. sex og tøj , dette søgeord optimere og  markedsføre du bedre end andre webshop

Du kunne finde en lille niche andre ikke har fundet , med det kræver nærmeste mere arbejde for du skal overbevise os forbruger om dette gode nye produkt før det sælger godt

Men det er der også meget stor konkurence med, så det vil jeg helst ikke:/ da jeg tror det bliver for svært, da jeg går i skole det meste af dagen, og har derfor ikke ligeså meget tid, som andre som sælger det:)

Tilmeldt 29. Nov 10
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 23:30

Hvad med en hjemmeside med alverdens kondomer ? :)....

ja jeg bliver ved med at snakke om England, men ligesom i Dk er der kondom-automater på wc´et....

Men de havde bare nogle vildt sære kondomer.... kondom med kænguru smag, whiskysmag , jellybeans... der var fandeme mange hehe....

tror da det kunne blive en succes med en hjemmeside KUN med kondomer... og der skal bære MANGE forskellige slags ;)...

Vi mænd kan jo være ligeglad med hvad smag det er med ;)....

Kunne forstille mig at mange hellere ville bestille over nettet frem for at købe i butikker..

....

Nu det med pokomon, magic cards.... der er faktisk utroligt mange voksne der samler disse kort... nogle af kortene er jo flere tusinde kroner værd...

men vælg du et emne, undersøg markedet, og tag chancen

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:34

Pakke-Manden:

Hvad med en hjemmeside med alverdens kondomer ? :)....

ja jeg bliver ved med at snakke om England, men ligesom i Dk er der kondom-automater på wc´et....

Men de havde bare nogle vildt sære kondomer.... kondom med kænguru smag, whiskysmag , jellybeans... der var fandeme mange hehe....

tror da det kunne blive en succes med en hjemmeside KUN med kondomer... og der skal bære MANGE forskellige slags ;)...

Vi mænd kan jo være ligeglad med hvad smag det er med ;)....

Kunne forstille mig at mange hellere ville bestille over nettet frem for at købe i butikker..

....

Nu det med pokomon, magic cards.... der er faktisk utroligt mange voksne der samler disse kort... nogle af kortene er jo flere tusinde kroner værd...

men vælg du et emne, undersøg markedet, og tag chancen

Havde faktisk også tænkt på det med at sælge kondomer:) og det kræver heller ikke de vildt store omkostninger:)

Og ja, jeg ville ogås selv fortrække at købe over nettet:)

...........

Og wow, viste jeg sku ikke:) det kan jo være at jeg vil kigge på det en dag:)

Men jeg vil lige tjekke markedet inden for kondomer:) he
Og senere hen kan siden jo udvikle sig til en teenshop, med diverse ting:)

Men tak for tippet:)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 23:03

Hej igen:)

Jeg har nu rodet lidt med at sætte min webshop op, nu mangler der kun nogle varer, og et logo på siden:)

Det ville være rart hvis i kunne give noget respons på siden, og evt stavefejl, mangler o.s.v

Pt. ligger den bare på et prøve domæne, indtil jeg åbner biksen, for jeg skal lige have logoet klar, og nogle produkter, og så er der lige det med firmaet:)

I kan se siden her http://omina.dk/kondom

Tilmeldt 8. Aug 10
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 11:41

Hej hej

Lige en kor bemærkning fra mig: Inden du går i gang med design og opsætning af din webshop, skal du beslutte dig for hvilke varer du vil sælge, da webshoppens design bør henvende sig til din ønskede målgruppe.

Nu er det vist kondomer du har kastet dig over og det er jo en god og sjov idé. MEN! Du mangler at gøre lidt indledende arbejde inden du kaster dig ud i det. Hvis du googler "kondomer" kommer  der mange, ja rigtig mange webshops op. Professionelt opsat, med stort udvalg og billige priser, f.eks. 50 kondomer for 49 kr.

Kan du hamle op med de konkurrenter? Du skal huske at de kom først, så dine varer skal være bedre/billigere/anderledes og din webshop skal udstråle professionalitet og troværdighed for at kunderne skal vælge dig fremfor en af de eksisterende konkurrenter på nettet. 

Sidst, men ikke mindst, skal du have styr på dine søgeord og generel optimering af din shop. Ellers kan du på et konkurrencepræget marked opleve at du får ingen besøgende får ind eller du skal lægge et stort beløb hver måned på annoncering og husk at der skal sælges mange varer før de penge er tjent hjem igen og du kan begynde at se skyggen af et overskud.

Jeg vil ikke skyde dig ned, slet ikke. Jeg beundrer dit gå-på-mod og uanset hvad du vælger at gøre, vil du gøre dig nogle vigtige erfaringer, som ikke kan købes for penge. Men lidt gode råd på vejen skader vel ikke. Hvad med at bruge de næste evt. 6 mdr. på at tilegne dig viden om de emner, som du ikke kender til? Søgemaskineoptimering? Markedsføring? Bogføring? Læs alt hvad du finder interessant, det vil alt sammen ruste dig bedre til at få succes med dit projekt.

Held og lykke og rigtig god arbejdslyst! Big Smile 

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 14:26

pernilldk:

Hej hej

Lige en kor bemærkning fra mig: Inden du går i gang med design og opsætning af din webshop, skal du beslutte dig for hvilke varer du vil sælge, da webshoppens design bør henvende sig til din ønskede målgruppe.

Nu er det vist kondomer du har kastet dig over og det er jo en god og sjov idé. MEN! Du mangler at gøre lidt indledende arbejde inden du kaster dig ud i det. Hvis du googler "kondomer" kommer  der mange, ja rigtig mange webshops op. Professionelt opsat, med stort udvalg og billige priser, f.eks. 50 kondomer for 49 kr.

Kan du hamle op med de konkurrenter? Du skal huske at de kom først, så dine varer skal være bedre/billigere/anderledes og din webshop skal udstråle professionalitet og troværdighed for at kunderne skal vælge dig fremfor en af de eksisterende konkurrenter på nettet.

Sidst, men ikke mindst, skal du have styr på dine søgeord og generel optimering af din shop. Ellers kan du på et konkurrencepræget marked opleve at du får ingen besøgende får ind eller du skal lægge et stort beløb hver måned på annoncering og husk at der skal sælges mange varer før de penge er tjent hjem igen og du kan begynde at se skyggen af et overskud.

Jeg vil ikke skyde dig ned, slet ikke. Jeg beundrer dit gå-på-mod og uanset hvad du vælger at gøre, vil du gøre dig nogle vigtige erfaringer, som ikke kan købes for penge. Men lidt gode råd på vejen skader vel ikke. Hvad med at bruge de næste evt. 6 mdr. på at tilegne dig viden om de emner, som du ikke kender til? Søgemaskineoptimering? Markedsføring? Bogføring? Læs alt hvad du finder interessant, det vil alt sammen ruste dig bedre til at få succes med dit projekt.

Held og lykke og rigtig god arbejdslyst! Big Smile

Tusind, tusind tak for dit svar! dine råd vil jeg helt klart tage til mig:) og ja jeg ved godt der er en masse jeg skal vide, og det vil jeg bruge tid på at lære imens jeg får godkendt mit firma, som godt kan tage lidt tid, og at min webshop, skal være brugervenlig o.s.v

Jeg har styr på bogføringen, og da også en del med anoncering:)

Og jeg har sat en demo af hvordan shoppen vil se ud her, den er ikke helt færdig, da der ikke er produkter i endnu, og der mangler også lige et logo, men den giver en nogen lunde ide om hvordan den vil se ud.

Da jeg ikke rigtig har nogle andre udgifter, end hosting, og domæne
Burde jeg kunne sælge mine produkter billigere.

Men nu tænker jeg ikke det her projekt på bare at tjene penge, jeg tænker det også, som du også siger, at få en masse gode erfaringer, selvfølgelig er det da også dejligt med lidt penge, men det ligger jeg ikke så stor vægt på igen, jeg vil gerne udfylde mine kunders behov så godt jeg kan, og som sagt giver det en MASSE erfaring!

Dbh Christoffer

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)