jeg sider bestemt ikke på min fede røv og forventer og få en masse men du har 3 børn hvor i får børnepenge i løbe af de 18 år på 480.000 som jeg er med til og betale og du brukker dig over jeg syntes det er forkert af de nedskære en hjælp på 17.000
hvad laver du for de 480.000 kr |
Hej Armschluter
Først så vælger jeg at sige at man ikke kan samligene de to ting.
Men derved sagt, så er jeg også imod Abort, da det er fornemt. Og mange netop er total ligeglade med det. Og problemet med det, er netop at det er en nødstop, som formange benytter sig af. Istedet for at have lidt omtanke.
Og på en måde så er det jo også konsekvensen af det overfladiske samfund som vi lever i.
Når vi nu snakker kunstig befrugtning, så mener jeg absolut ikke at det er noget som nogen skal have. Og specielt ikke på statens regning. Og det er ligeså meget fordi, at vi alle laver et valg omkring med hvem vi vil være sammen med, og det er så ligegyldigt om personen, er ufrugtbar eller om personen er alkoholiker eller værre stofmisbruger. Vi går ind i et parforhold, med en egoistisk holding, hvor man sætter ens egnebohov så højt, og så samtidig forventer at staten går ind og redder trådene ud, istedet for at være moden nok til at tage de konsekvenser der er ved at man indgår de forhold.
Jeg mener som konsekvent at staten ikke skal blande sig i ens privatliv, og her er det så med det gode og søde. Og det vil sige at Abort og kunstigbefrugtning ikke hører under det offentlige, men under det private.
/Kenneth