Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad sker der i danmart (sur opstød)

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:33
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

jeg sider bestemt ikke på min fede røv og forventer og få en masse men du har 3 børn hvor i får

børnepenge i løbe af de 18 år på 480.000 som jeg er med til og betale og du brukker dig over jeg syntes det er forkert af  de nedskære en hjælp på 17.000

hvad laver du for de 480.000 kr

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:33

Hej Armschluter

Først så vælger jeg at sige at man ikke kan samligene de to ting.

Men derved sagt, så er jeg også imod Abort, da det er fornemt. Og mange netop er total ligeglade med det. Og problemet med det, er netop at det er en nødstop, som formange benytter sig af. Istedet for at have lidt omtanke.

Og på en måde så er det jo også konsekvensen af det overfladiske samfund som vi lever i.

Når vi nu snakker kunstig befrugtning, så mener jeg absolut ikke at det er noget som nogen skal have. Og specielt ikke på statens regning. Og det er ligeså meget fordi, at vi alle laver et valg omkring med hvem vi vil være sammen med, og det er så ligegyldigt om personen, er ufrugtbar eller om personen er alkoholiker eller værre stofmisbruger. Vi går ind i et parforhold, med en egoistisk holding, hvor man sætter ens egnebohov så højt, og så samtidig forventer at staten går ind og redder trådene ud, istedet for at være moden nok til at tage de konsekvenser der er ved at man indgår de forhold.

Jeg mener som konsekvent at staten ikke skal blande sig i ens privatliv, og her er det så med det gode og søde. Og det vil sige at Abort og kunstigbefrugtning ikke hører under det offentlige, men under det private.

/Kenneth

Tilmeldt 6. Jan 11
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa

Jeg er en kvinde på 28år da jeg var 14 år miste jeg min venster æggestok ved at den slog en knude på sig selv og lage sig om bage livmorden ved sien af min højer æggestok og danne en blodcyste på næsten 2 kg og  det var et kæmpe der var ikke nogen læger som kunne fortælle mig eller mine forælder hvordan det kunne ske heller ikke nu kan de finde ud af det.  Jeg har sammen med min mand prøvet på den nartulige siden 2004 uden held i 2006 gik min gynækolog med til at sende os i behandling men alle de prøver vi skulle går igemme vores engen læge hvilket også var fint nok men efter et par månder kunne vi ikke forstå at vi ikke havde høret noget så jeg kontakter vores læge som mener at vi er alt for unge, hvilket jeg ikke menet at han kun bestemme snakke med kommune som skife læge for os. Den læge vi har nu ville grene havde forsat det vi var i gang med på daværren tidspunkt men jeg havde bare ikke til tror til nogen på dette tidspunkt. Da jeg langt om lange havde til tror til min nye læge var jeg så uheldig at jeg fik en diskoprulaps helt ned i lænden som jeg først lige er blevet opreret for i dec 2010 og har ikke haft mulighede for at blive gravid i mens da det ikke har været helbredsmæssig for mig, nu hvor jeg er ved og være raks finder jeg ud af at jeg selv skal betale havde jeg hvis det den gang jeg fik ny læge havde jeg ikke vente med det. Jeg ved godt at det koster penge at havde et barn men man kan købe det meste brugt man behøver ikke at køde det hele fra nyt men hvor mange kan smide 17.000 på en gang jeg kan ikke og så er det jo ikke sikker at men kun kan nøjse med et forsøg man høre mange gang at folk skal bruge 2 forsøg. Jeg tror det amschluter mener at det ikke kan være rigtigt at fordi man ikke kan få et barn på den hele natulige vej ikke kan få hjælp fordi man er syg på den ene eller anden måde.

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Indlæg ialt: 1367
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Personligt synes jeg det er lidt "tåget" at lave en profil på amino for at brokke sig over man skal betale 17.000 for at få et barn, når det som det flere gange er nævnt herinde er langt dyrere i længden at have et barn. Hvorefter man så bare angriber alt og alle i troen på at "hvad jeg mener er det rigtige". 

- Det var så min mening!

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:35

Redigeret. 

Var lige offensivt nok, men kan se mange lighedspunkter i måden i 2 skriver på - men nu i jo også enige. :)

Hos www.bedrenaetter.dk sælger jeg alt til soveværelset. Skal du have en ny seng? 

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 21:37

amschluter:
med af vi spare de børne penge vi giver til folk hvorfor skal jeg betale til ander folks børn når de ikke vil hjælpe ander

Du må undskylde, men nu lyder du sku lidt dobbeltmoralsk Big Smile

Børnepenge er noget alle med børn får, hvorimod at det kun er en lille procentdel af danskerne som ikke kan få børn, det er da dybt godnat at det skal være alle andres "pligt" at være med til at betale for at i kan få et barn...

Du skriver også at du ikke synes det er retfærdigt du skal betale for at børnefamilier får børnepenge. Det lyder lidt latterligt at du synes det er uretfærdigt,   men du mener det er helt retfærdigt at andre skal betale for at I kan få børn?.

Men som andre også nævner så burde man da være villig til at poste 17.000 kr. i at få et barn, hvis det virkelig er det som man ønsker...

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. May 09
Fra  Market Extensions Styrpaavarmen Skrevet kl. 21:38

@Amschluter

Istedet for at skrive PB og bede mig om at "lukke løven" som du så pænt formulerer det, så kan du bare skrive det i tråden, det der godt nok useriøst !!

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:38

amschluter:

jeg sider bestemt ikke på min fede røv og forventer og få en masse men du har 3 børn hvor i får

børnepenge i løbe af de 18 år på 480.000 som jeg er med til og betale og du brukker dig over jeg syntes det er forkert af  de nedskære en hjælp på 17.000

hvad laver du for de 480.000 kr

Jeg lavver inte for dem amschluter eller mullemusk eller hvad du nu kalder dig. Og jeg er ikke tilhænge af børnepenge.

Mit ælste barn er 16 og i de sidst 16 år har jeg betalt ca. 3,2 millioner i skat. Jeg håbber at jeg så har biddragt lidt til kassen?

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:43

jeg vil gerne sige jeg har en profil her på og den jeg skrive fra  jeg er ikke så plat og oprette en profil mere men af mullemus har de samme holninger  kan jeg jo ikke gøre for

mark hvorfor skal jeg som ikke har børn betale til folk der har børn det er samme akoment i kommer mod mig

martin undskyl men jeg bliver sur når folk beskylder mig for noget jeg ikke gøre

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:48

Det er nok bare det forkerte forum at skrive i, at det er synd for en at det offentlige ikke vil give nok penge til en. Det er hårdtarbejdende folk herinde, hvor det for manges vedkommende er mere end dobbelt en almindelig arbejdsuge, og i flere år har det måske givet langt mindre end et almindeligt 37 timers job med seks ugers ferie og løn under sygdom vil give.

Det er de mennesker, du vil have til at betale lidt ekstra i skat, for at du kan få noget mere af det offentlige. Det er nok bare ikke det rette publikum du henvender dig til....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Side 3 ud af 6 (58 indlæg)