du har fat i noget der syntes jeg |
amschluter:Du snakker om det ikke er en ting om liv og død nej det er det ikke men det ramer os som ikke kan får børn troj jeg rigtig når jeg tror du selv har børn
Jeg kan godt følge dig men hvad så med abort som unge får hvem skal betale dem det syntes jeg ikke er føre af det er dig og mig lige som folk der får en arbort forde der skader deres kariaer ne det vil jeg ikke betale til men det gør jeg så kan godt se nogle af dine agumenter i din vidio men støtter det bestemt ikke ikke kun forde vi står i den sition
Men lav en relg af single som søge om det skal betale folk med en indkomst over x antal tussen
Og 3 forsøg og slut der efeter er der for en penge
Og ja vi er i en krise og der mangler penge men der kan spares mange ander steder
Øh? Hvad får dig til at tro, jeg har børn, når jeg nu tydeligt siger i videoen, at jeg ikke har?
Aborter er noget trist noget - men det er 100 gange bedre menneskeligt og samfundmæssigt at lille Louise på 17 får en abort, når alternativerne kan være f.eks. et dårligt liv for barnet, manglende uddannelse, permanent socialhjælp etc. etc. Så du nogle af programmerne "De unge mødre"? Så ved du, hvad jeg mener ;-)
Dit forslag om at folk med en vis indkomst skal betale selv - og resten have det gratis... Det er da det mest ekstremt asociale, jeg længe har hørt! Først skal en højindkomstfamilie betale en hulens masse mere i skat end en lavindkomstfamilie - og derefter skal de så ikke have samme adgang til offentligt betalt behandling? Du må meget undskylde - men det får dine argumenter til at falde til jorden med et hult brag.
Du står i en trist situation, og det får dig til at have tunnelsyn. Det er meget menneskeligt - men det ændrer ikke på det faktum, at Danmark er på spanden, og at det må være bedre at spare "luksusbehandlinger", som fertilitetsbehandling altså bare er, væk - end det er at spare endnu mere på f.eks. ældrepleje.