Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvad sker der i danmart (sur opstød)

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

du har fat i noget der syntes jeg

Fra Pompano Beach, Florida, USA
Tilmeldt 19. Apr 06
Indlæg ialt: 3762
Fra  Concept Interest TCON Services LLC Skrevet kl. 20:31
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

amschluter:

Du snakker om det ikke er en  ting om liv og død  nej det er det ikke men det ramer os som ikke kan får børn troj jeg rigtig når jeg tror du selv har børn

Jeg kan godt følge dig men  hvad så med abort som unge får  hvem skal betale dem det syntes jeg ikke er føre af det er dig og mig lige som folk der får en arbort forde der skader deres kariaer  ne det vil jeg ikke betale til men det gør jeg  så kan godt se nogle af dine agumenter i din vidio men støtter det bestemt ikke ikke kun forde vi står i den sition

Men lav en relg af single som søge om det skal betale folk med en indkomst over x antal tussen

Og  3 forsøg  og slut der efeter er der for en penge

Og  ja vi er i en krise og der mangler  penge men der kan spares mange ander steder

Øh? Hvad får dig til at tro, jeg har børn, når jeg nu tydeligt siger i videoen, at jeg ikke har?

Aborter er noget trist noget - men det er 100 gange bedre menneskeligt og samfundmæssigt at lille Louise på 17 får en abort, når alternativerne kan være f.eks. et dårligt liv for barnet, manglende uddannelse, permanent socialhjælp etc. etc. Så du nogle af programmerne "De unge mødre"? Så ved du, hvad jeg mener ;-)

Dit forslag om at folk med en vis indkomst skal betale selv - og resten have det gratis... Det er da det mest ekstremt asociale, jeg længe har hørt! Først skal en højindkomstfamilie betale en hulens masse mere i skat end en lavindkomstfamilie - og derefter skal de så ikke have samme adgang til offentligt betalt behandling? Du må meget undskylde - men det får dine argumenter til at falde til jorden med et hult brag.

Du står i en trist situation, og det får dig til at have tunnelsyn. Det er meget menneskeligt - men det ændrer ikke på det faktum, at Danmark er på spanden, og at det må være bedre at spare "luksusbehandlinger", som fertilitetsbehandling altså bare er, væk - end det er at spare endnu mere på f.eks. ældrepleje.

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 20:38

thomas det jeg skriv var det var et forslag men der var en der kom med et ande forslag

med af vi spare de børne penge vi giver til folk hvorfor skal jeg betale til ander folks børn når de ikke vil hjælpe ander

jeg mener bestemt heller ikke vi skal røre ælder skækerne

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 20:39

min lyd er meget lav  så hørte ikke af du ikek hade børn

Fra Hillerød
Tilmeldt 5. Jul 07
Indlæg ialt: 602
Fra  Hussing Film & Foto Skrevet kl. 21:09
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Hvis det koster 17.000 så sorterer man alle de useriøse fra. Hvis du ikke har 17.000, så skal du ikke have børn. De koster væsentligt mere end 17.000 i drift.....

Har skrevet om lystfiskeri og produceret TV-programmer om lystfiskeri i mere end 20 år - www.fiskemagasinet.dk

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 21:16

plat komentar

ja det koster mere i drift det er jeg klar over men det mærker du på en helt ande måde

du betaler ikke 17.000 på dit parn på en gang og gøre du så godt for dig så har du råd til det

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12315
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 21:17

amschluter:

Mark Jensen

Så man man sige jeg er meget sjællen syg og der er mange penge der bliver brugt på af vi alle kan gratis til lægen og det syntes jeg er før vi lider af en sygdom som gør af kone ikke kan holde på  barne  men det kan vi ikke få hjælp til men vi kan godt betale for  en masse aborter

Hvis du ikke har 17.000 kr. så har du alligevel ikke råd til at have et barn.
Det koster så vidt jeg husker godt 1 million kr. indtil de er 18 år pr. stk. så de 17.000 kr. er småpenge i den sammenhæng.

Dbh Martin

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 21:25

det ved jeg godt men nej det er ikke små penge for folk som ikke har alverden af penge og man kan godt have en god opvækst unde det skal koste vildt meget

ved god det ikke er billigt af have børn med vi kan hjælpe med så meget ande her i danmark men har man en sydom skal man selv betalle i det her tilfælle

Fra Herlev
Tilmeldt 19. Nov 09
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:27

amschluter:

plat komentar

ja det koster mere i drift det er jeg klar over men det mærker du på en helt ande måde

du betaler ikke 17.000 på dit parn på en gang og gøre du så godt for dig så har du råd til det

Det enst platte her er din forkæleldse. Du vil have samfunnet (og dermed mig) til at betal fordi dig og konen ikke kan få børn. Og du mener ikek det er 17.000 kr. værd hvis du skal hav pengerne op ad din egen lomme. Men skattepenge må gern gå til det.

Jeg kan viske dig i øreret at du MANGE gange vil skull have mer end 17.000 op af lommen hvis du har et barn. Jeg har tre...

Der er grændser for hvad du kan sidde på din flade og få forærret. Hvis i vil det nok finder du ogse pengerne til det!

Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Skrevet kl. 21:30
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

prøv nu og fat det har ikke noget med pengene og gøre jo det er meget jeg skal have op af lommen på en gang

men jeg gider heller ikke betale til dine børn vis du har nogle eller alle de mange ander børn der får børne penge fra starten men det er jeg tvunge til

Side 2 ud af 6 (58 indlæg)