Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Fakturaprogram med mulighed for design

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

kunne godt tænke mig, at vide om der findes noget i stil med GrandTotal til Windows 7?

Altså et simpelt fakturaprogram hvor man kan designe hele fakturaen som WYSIWYG?

På forhånd tak

Brian

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 21:26

Hej Brian

Jeg kender ikke GrandTotal, men det ser faktisk spændende ud Smile
Men kører det ikke kun på Mac? 

I Microsoft C5, kan man gøre det at man bruger Word til at genere faktura designet.
På den måde kan man selv designe det hele i Word og så udskrive gennem det direkte fra C5.

Specielt i version 2010 af C5 er der sat stor fokus på integrationen til at printe alle udskrifterne gennem Word.

Du kan læse mere om Microsoft C5 her: http://www.microsoft.com/dynamics/da/dk/products/c5-overview.aspx

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 16. Jan 06
Indlæg ialt: 535
Skrevet kl. 01:24

Hej Brian

Hvis du har lidt styr på CSS kan du med e-moms designe dine fakturaer. Der er også mulighed for at designe dine fakturaer via lidt mere simple funktioner.

www.e-moms.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 08:57

Bent Pedersen:

Hej Brian

Jeg kender ikke GrandTotal, men det ser faktisk spændende ud Smile
Men kører det ikke kun på Mac? 

I Microsoft C5, kan man gøre det at man bruger Word til at genere faktura designet.
På den måde kan man selv designe det hele i Word og så udskrive gennem det direkte fra C5.

Specielt i version 2010 af C5 er der sat stor fokus på integrationen til at printe alle udskrifterne gennem Word.

Du kan læse mere om Microsoft C5 her: http://www.microsoft.com/dynamics/da/dk/products/c5-overview.aspx

Med Venlig Hilsen
Bent B. Pedersen 

Hej Bent,

har kendskab til C5 og dets kvaliteter, men er ikke motiveret for overvejelser omkring et regnsskabsprogram pt. Søger blot et simpelt fakturaprogram lige nu.

Brian

Fra Glumsø
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 261
Skrevet kl. 09:05

Hej Brian

Jamen, så er C5 måske også lige en del mere end der skal bruges Smile

Du kunne eventuelt lave en faktura skabelon, i eksempelvis Excel, der selv tæller faktura nummer op med 1 hver gang du åbner den, og så gemme en kopi af fakturaen hver gang.

På den måde kan du jo selv lave designet i Excel og så arbejde videre med det der fra.

Du kan også lave en lille Access database og bruge til det.

Håber det kan give lidt inspiration Smile

Rettelse:
Jeg har lige lavet en Excel faktura der selv tæller et nummer op hver gang du åbner den.
Du kan hente den her: http://dl.dropbox.com/u/5565753/Tjenestefaktura%20med%20momsberegning.xlsm

Den er også skrivebeskyttet, så du skal gemme hver faktura som en ny fil Smile 

Med Venlig Hilsen

Bent B. Pedersen 

HorseBOX er en overrasklelse til dig og din hest, hver måned - www.horsebox.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 09:59

Bent Pedersen:

Du kunne eventuelt lave en faktura skabelon, i eksempelvis Excel, der selv tæller faktura nummer op med 1 hver gang du åbner den, og så gemme en kopi af fakturaen hver gang.

På den måde kan du jo selv lave designet i Excel og så arbejde videre med det der fra.

Du kan også lave en lille Access database og bruge til det.

Hej Bent,

er opmærksom på disse muligheder, men er ikke vant til at arbejde i Excel og slet ikke Access. Så håbede der var et simpelt program i stil med GrandTotal, som jeg kunne smide et par hundrede efter for ikke at skulle bruge tid på at sætte mig ind i funktioner i word/excel/axxess.

Men rigtig mange tak for dit ellers gode svar.Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:12

Hvad med SummaSummarum? Der kan du selv designe dine fakturaer. Det er godtnok et helt regnskabsprogram, men du kan jo bare bruge det til at lave fakturaer med, og så lade det andet ligge. http://www.summarum.dk/

MVH

Thomas

Tilmeldt 11. Feb 10
Indlæg ialt: 139
Fra  MTC Skrevet kl. 10:14

Bent Pedersen:

Venligst uddyb. Har MS Dynamics C5 Version 4.3.0 (2010) og har læst mig frem til at man kan redigere i f.eks InvoiceDK.dotx hvis man har Word der kan åbne dotx filer. Er det du mener og findes der nogen link/oversigt over hvad alle de koder betyder når åbner ovenstående fil?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:17

Thomas Bang Petersen:

Hvad med SummaSummarum? Der kan du selv designe dine fakturaer. Det er godtnok et helt regnskabsprogram, men du kan jo bare bruge det til at lave fakturaer med, og så lade det andet ligge. http://www.summarum.dk/

MVH

Thomas

Hej Thomas,
kan man designe hele fakturaen ligesom f.eks. i GrandTotal eller er der blot et enkelt eller nogle få moduler til indsættelse af billedfiler, som i f.eks. Enkelt Fakturering og Vipilon?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35

Brian Schou Larsen:

kan man designe hele fakturaen ligesom f.eks. i GrandTotal eller er der blot et enkelt eller nogle få moduler til indsættelse af billedfiler, som i f.eks. Enkelt Fakturering og Vipilon?

Nu kender jeg ikke GrandTotal, men det er mere modulbaseret i SummaSummarum, du kan flytte rundt på elementerne, ændre skrifttype og -størrelse, placere grafik. Du har ikke 100% frihed til at designe selv, med frihed til at placere elementerne hvor du vil.

MVH

Thomas

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)