Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg har lært at stå på hænder!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 19:37
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Man går i årevis og tror at noget ikke er muligt, og pludselig en dag tager man sig sammen, tager springet og levere sit bedste forsøg.

Efter en god "fri dag" med computeren i skødet, kaffe på kanden og jogginbukserne trukket godt op slog det mig pludselig at jeg aldrig havde fået lært at stå på hænder!

Ak og ve, en udfordring!

Computeren blev sat til side og gulvet blev ryttet, og så var det igang med at overkomme min nyeste udfordring.

De første 5-10 gange gik det RIGTIG dårligt, men efterhånden blev jeg mere og mere stabil i mine forsøg.

Efter en god halv time med mislykkedes forsøg lykkedes det mig endelig at gennemføre og udfordringen blev straks til en fantastisk positiv oplevelse.

JEG OVERVANDT MIN FRYGT OG KOM IGENNEM EN UDFORDRING! 

Måske er det en bagatel i forhold til mange udfordringer man kan møde i sin hverdag, men jeg blev utrolig motiveret og fik en følelse af at nu kunne jeg klare alt!

JEG LÆRTE NOGET NYT!

Så mit råd til jer er at selv om i er bange for at mislykkedes så spring ud i det, tag springet! Nogle ting vil uden tvivl mislykkedes, men når det endelig lykkedes er der ingen eller intet der kan komme i vejen for din succes!

Min udfordring til jer er at finde en lille simpel ting som i ikke troede i kunne, og bevis så for hele verden at i er verdensmester! Lær at junglere, fløjte, strikke, you name it!!

Tør du tage udfordringen op? :)

Rigtig god aften til jer alle!

DBH Thomas Holst Frederiksen

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41

Thomas Holst Frederiksen:

Man går i årevis og tror at noget ikke er muligt, og pludselig en dag tager man sig sammen, tager springet og levere sit bedste forsøg.

Efter en god "fri dag" med computeren i skødet, kaffe på kanden og jogginbukserne trukket godt op slog det mig pludselig at jeg aldrig havde fået lært at stå på hænder!

Ak og ve, en udfordring!

Computeren blev sat til side og gulvet blev ryttet, og så var det igang med at overkomme min nyeste udfordring.

De første 5-10 gange gik det RIGTIG dårligt, men efterhånden blev jeg mere og mere stabil i mine forsøg.

Efter en god halv time med mislykkedes forsøg lykkedes det mig endelig at gennemføre og udfordringen blev straks til en fantastisk positiv oplevelse.

JEG OVERVANDT MIN FRYGT OG KOM IGENNEM EN UDFORDRING! 

Måske er det en bagatel i forhold til mange udfordringer man kan møde i sin hverdag, men jeg blev utrolig motiveret og fik en følelse af at nu kunne jeg klare alt!

JEG LÆRTE NOGET NYT!

Så mit råd til jer er at selv om i er bange for at mislykkedes så spring ud i det, tag springet! Nogle ting vil uden tvivl mislykkedes, men når det endelig lykkedes er der ingen eller intet der kan komme i vejen for din succes!

Min udfordring til jer er at finde en lille simpel ting som i ikke troede i kunne, og bevis så for hele verden at i er verdensmester! Lær at junglere, fløjte, strikke, you name it!!

Tør du tage udfordringen op? :)

Rigtig god aften til jer alle!

DBH Thomas Holst Frederiksen

Hej Thomas,

tillykke med sejren. Det må være fedt at få gennemført noget man ikke turde før. Du har ikke tilfældigvis læst Anthony Robbins fornylig, som er ekspert på at få folk til at vække deres indre gigant?

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 19:43

Tak for det!

Nej det har jeg ikke, det må jeg have kikket lidt på!

Har du evt. et link? :)

Fra København
Tilmeldt 21. Aug 09
Indlæg ialt: 2585
Fra  . Skrevet kl. 19:47

Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:49
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 12:15

Den tror jeg straks jeg vil kaste mig over!

Når man arbejder som iværksætter støder man ofte ind i udfordringer der nogle gange kan være lige ved at tage pusten fra en, men så er det jo vigtigt at have nogle redskaber der kanvære med til at motivere krop og sjæl til at fortsætte selvom det kan virke overskueligt. For når sejren så enedelig viser sig "Smager" den så meget bedre! :)

God weekend til alle!

Mvh Thomas

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 12:20
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Skrevet kl. 13:13

Haha, ja man kunne godt forestille sig at ham fyren i videoen ville have godt af at udvikle sin fornuft i takt med motivationen :P

Selvfølgelig skal man heller ikke bare springe på hovedet ud i noget uden først at overveje eventuelle konsekvenser, i dette tilfælde en VOLDSOM hovedpine ;)

Tak for videoen, den gav smil på læben ;)

Mvh Thomas

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)