Man går i årevis og tror at noget ikke er muligt, og pludselig en dag tager man sig sammen, tager springet og levere sit bedste forsøg. Efter en god "fri dag" med computeren i skødet, kaffe på kanden og jogginbukserne trukket godt op slog det mig pludselig at jeg aldrig havde fået lært at stå på hænder! Ak og ve, en udfordring! Computeren blev sat til side og gulvet blev ryttet, og så var det igang med at overkomme min nyeste udfordring. De første 5-10 gange gik det RIGTIG dårligt, men efterhånden blev jeg mere og mere stabil i mine forsøg. Efter en god halv time med mislykkedes forsøg lykkedes det mig endelig at gennemføre og udfordringen blev straks til en fantastisk positiv oplevelse. JEG OVERVANDT MIN FRYGT OG KOM IGENNEM EN UDFORDRING! Måske er det en bagatel i forhold til mange udfordringer man kan møde i sin hverdag, men jeg blev utrolig motiveret og fik en følelse af at nu kunne jeg klare alt! JEG LÆRTE NOGET NYT! Så mit råd til jer er at selv om i er bange for at mislykkedes så spring ud i det, tag springet! Nogle ting vil uden tvivl mislykkedes, men når det endelig lykkedes er der ingen eller intet der kan komme i vejen for din succes! Min udfordring til jer er at finde en lille simpel ting som i ikke troede i kunne, og bevis så for hele verden at i er verdensmester! Lær at junglere, fløjte, strikke, you name it!! Tør du tage udfordringen op? :) Rigtig god aften til jer alle! DBH Thomas Holst Frederiksen
|
Thomas Holst Frederiksen:Man går i årevis og tror at noget ikke er muligt, og pludselig en dag tager man sig sammen, tager springet og levere sit bedste forsøg.
Efter en god "fri dag" med computeren i skødet, kaffe på kanden og jogginbukserne trukket godt op slog det mig pludselig at jeg aldrig havde fået lært at stå på hænder!
Ak og ve, en udfordring!
Computeren blev sat til side og gulvet blev ryttet, og så var det igang med at overkomme min nyeste udfordring.
De første 5-10 gange gik det RIGTIG dårligt, men efterhånden blev jeg mere og mere stabil i mine forsøg.
Efter en god halv time med mislykkedes forsøg lykkedes det mig endelig at gennemføre og udfordringen blev straks til en fantastisk positiv oplevelse.
JEG OVERVANDT MIN FRYGT OG KOM IGENNEM EN UDFORDRING!
Måske er det en bagatel i forhold til mange udfordringer man kan møde i sin hverdag, men jeg blev utrolig motiveret og fik en følelse af at nu kunne jeg klare alt!
JEG LÆRTE NOGET NYT!
Så mit råd til jer er at selv om i er bange for at mislykkedes så spring ud i det, tag springet! Nogle ting vil uden tvivl mislykkedes, men når det endelig lykkedes er der ingen eller intet der kan komme i vejen for din succes!
Min udfordring til jer er at finde en lille simpel ting som i ikke troede i kunne, og bevis så for hele verden at i er verdensmester! Lær at junglere, fløjte, strikke, you name it!!
Tør du tage udfordringen op? :)
Rigtig god aften til jer alle!
DBH Thomas Holst Frederiksen
Hej Thomas,
tillykke med sejren. Det må være fedt at få gennemført noget man ikke turde før. Du har ikke tilfældigvis læst Anthony Robbins fornylig, som er ekspert på at få folk til at vække deres indre gigant?