Hej Folkens Jeg arbejder dagligt en del med min egen blogt samt andre projekter i samme stil. Hertil bruger jeg wordpress da jeg syntes det er en fantastisk brugervenlig løsning til os der ikke er programmeringshajer. Til at designe mine themaer til wordpress bruger jeg Artisteer som ligeledes er overskuelig og brugervenlig og uden brug af programmering osv. Jeg er dog nysgerrig efter at høre om der er nogen der har erfaringer med lignende løsninger til design af wordpress? Hvad bruger du selv når du skal designe dine wordpress themaer? Mvh Thomas |
Hvad bruger du til design af wordpress?
- 1
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!
Jeg har bruger Thesis frameworks og kan lave nogle rigtig seje sites ud fra det. Samt den rigtige kombination af plugins. |
Jeg må også tilslutte mig at købe et færdigt - i forhold til tiden det tager at lavet et selv f.eks. i Artisteer kan det bedre betale sig synes jeg. Så kan du altid selv rette det til efterfølgende. Hvis du mangler lidt guide til Wordpress kan du se min blog netop med Wordpress guide |
Venlig hilsen - Martin G. Larsen
Tak for svarene :) Som jeg skrev sidder jeg allerede selv og arbejder med at lave diverse designs, så pt. er det ikke på tale at købe themes. Ja det kan muligvis bedre betale sig at købe end selv at bruge timerne på det, men hvis man køber sig til alting bliver man heller ikke selv bedre og det er nu engang det der er min hensigt :)
|
Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!