|
Hej aminoer I bedes venligst ikke quote, da jeg gerne vil have mulighed for at slette indlægget senere... Jeg har et spørgsmål til jer. Jeg kunne rigtig godt tænke mig, at starte min egen café/bar. Jeg har arbejdet i miljøet i 12 år, så har en del erfaring - som ansat, ikke som leder. Mit spørgsmål er, hvad der skal til, for at starte op? Hvor meget kapital? Jeg har de perfekte lokaler på hånden. Perfekt beliggenhed i forhold til gågade, udendørsarealer mv. Derudover har jeg den perfekte idé, som byen virkelig mangler... Lokalerne koster 25.000 kr. om måneden at leje. Jeg har læst restaurationsplanen for kommunen, og er med på, hvad det kræver af tilladelser mv., men økonomisk har jeg ingen idé. Jeg kan selvfølgelig godt se, at der skal være kapital til husleje, opbygning/indretning af lokaler mv., men hvad ellers? Jeg ved godt at det i hvert fald ikke er de eneste ting... Hvordan gør man? Kan man få folk til at investere i sådanne ting? Der må være andre end mig, der er startet fra scratch - uden en krone personlig kapital... Eller - det er der måske ikke? Håber I har nogle inputs... |
Man kan ikke slette indlæg på amino.
Bliv gratis medlem