Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hej I andre "seje tøser" - præsentation af hvem jeg er .

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Gram
Tilmeldt 8. Jan 07
Indlæg ialt: 352
Skrevet kl. 13:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej "Seje tøser".

GODT NYTÅR

Jeg er en kvinde i min bedste alder (46 år) - som har valgt at være selvstændig på en fantastisk måde - jeg har altid drømt om muligheden for at opnå frihed og samtidig have penge.

Da jeg hverken kan synge, eller skrive en bog - som kan sælges igen, igen og igen - har jeg valgt at arbejde med provisionsisbaseret forretningsopbygning og lære andre at spare penge ved at handle direkte hos producenten via internettet.

Mit mål er at hjælpe andre mænd og kvinder til at opnå det samme som jeg - nemlig økonomisk frihed. Derudvoer vil jeg gerne hjælpe dem, for hvem 10.000 ekstra i vedvarende indkomst om måneden, kan gøre en kæmpe forskel.

Mere og mere handel flyttes over på internettet, verdensbefolkningen bliver ældre, og det er i dag 1/3 af verdens befolkning som har 2/3 af pengene - og de har en stor efterspørgsel efter anti-aging produkter - som VIRKER.

Markedet for produkter som kan få os til at se og føle os yngre er et af de hurtigst voksende, og det er det marked jeg har valgt at fokusere på.

jeg glæder mig til at netværke med alle jer "seje tøser".

De bedste hilsner

Lillian Pabst

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)