Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan finder jeg grossister?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 11:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har en forretning ( malerskole) og skal til at starte en fysisk butik op i Frederikssund.

I den forbindelse søger jeg grossister inden for brugskunst, keramik, retro living m.m. Men jeg kan simpelthen ikke finde grossisterne. Er det mig der er helt galt på den? Har googlet alt muligt, men der kommer en masse artikler og andet ubrugeligt frem i stedet for.

Er der nogen som kan hjælpe mig med at finde nogle spændende folk jeg kan samarbejde med.

Jeg søger derudover spændende danske kunsthåndværkere, som laver unika.

Så den anden dag, at Danisco havde et projekt kørende med folk som lavede fede møbler af gamle skibe. Ved nogen hvem jeg henvender mig til med den slags? Vil gerne forhandle vare som tjener et godt formål. F. eks genbrugsting, fairtrade og deslignende. Så ved du noget og kender du spændende importører, så giv mig endelig besked.

Min butik bliver et kulørt sted, som dels huser min egen kunst. Derudover er jeg interesseret i retro tapeter, kitch, retromøbler m.m.m. Men meget gerne ting som er unika, da jeg snart kaster op over masseproduserede hvide ting med slidt look :-)

PÅ forhånd tak.

Venligst Mille-Maj

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Skibby
Tilmeldt 30. Nov 09
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 15:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Anybody???

Mille-Maj.dk Alle kan skabe deres egen kunst

Fra Vanløse
Tilmeldt 28. May 05