Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

3 min. Film/animation - Forklarende og Beskrivende ønskes lavet

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Kolding & Lynge
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi er interesseret i at få lavet en film eller animation på en varighed af 3 min. ca.

Vi er meget inspireret af den film der ligger her på myc4.com. Dog er budgettet på den film MYc4 har liggende på over 100K. Det er vores budget absolut ikke til. Nok nærmere 10% af det

Vores ønske er at kunne formidle vores budskab på en inspirerende og forklarende måde ved hjælp af andet end screencapture. Vores efterhånden avanceret administrationsprogram henvender sig til frivillige mennesker i klubber og foreningers bestyrelser. Vi kan ikke forvente at alle der kigger med har en stor IT teknisk indsigt og forståelse. Så det duer ikke med en film der bare viser hvor man kan klikke og hvordan programmet ser ud. Derfor er det at netop den video på myc4.com er genial.

Der skal tænkes mere i indlæring og undervisning...

Er der nogen der har mod på at byde ind på opgaven eller kan henvise til noget eller nogen der kan?

Mvh

Jesper

Fra Borup
Tilmeldt 20. Sep 10
Indlæg ialt: 30
Fra  Glade Rollinger Skrevet kl. 18:15

Har i selv idé til indhold, altså historien i vil fortælle? mere om det både er idégenerering, storyboarding og animation i søger eller kun lidt sparring og animation? 

Interactive designer - see my portfolio at www.iamnikander.com

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 20:05

Hej Jesper

Jeg har lavet et par stykker af den slags, stilen er meget populær lige nu. jeg har fundet den frem som minder mest om det du efterspørger. Og det kan sagtens laves for under 100k også lang under.

Jeg har lavet denne for netværkssitet BaccOpp:

Desuden kan du se min showreel her, den viser lidt blandet af hvad jeg har produceret:

Så kontakt mig gerne for lidt nærmere info omkring dit projekt.

//Meik

www.ballistic.dk
meik@ballistic.dk
22295135

Tilmeldt 1. Jan 10
Indlæg ialt: 234
Skrevet kl. 21:34

Jeg tror at du får meget svært ved at få nogen til at lave en film/animation på 3min for kun 10.000 kr. Medmindre du allerede har lavet et storyboard så skal dette selvfølgelig også laves før det er muligt at eksekvere det.
Hvis du reelt kun har et budget på 10.000 kr, så er outsourcing selvfølgelig også en mulighed.

Iøvrigt rigtig fedt det du har lavet Meik :)

Fra Kolding & Lynge
Tilmeldt 11. May 09
Indlæg ialt: 26
Skrevet kl. 08:14

mediazoo:

Har i selv idé til indhold, altså historien i vil fortælle? mere om det både er idégenerering, storyboarding og animation i søger eller kun lidt sparring og animation? 

Hej

Ja vi har en ide til indholdet. Men man kan jo altid blive inspireret til at ændre sig når man sidder sammen med kreative sjæle.

Meik Jessen:

Jeg har lavet denne for netværkssitet BaccOpp:

video på vimeo

Det er præcis den slags vi er ude efter!

Meik Jessen:

Og det kan sagtens laves for under 100k også lang under.

Og det er også min opfattelse. jeg har talt og mailet med et par stykker nu, og jeg kan forstå at man godt kan komme meget langt for 10-15K. Så det er det vi sigter efter.

Tak for svar indtil videre. 

Mvh

Jesper

Tilmeldt 21. Oct 08
Indlæg ialt: 278
Fra  Ballistic Skrevet kl. 15:18

Klubmodul:

Og det er også min opfattelse. jeg har talt og mailet med et par stykker nu, og jeg kan forstå at man godt kan komme meget langt for 10-15K. Så det er det vi sigter efter.

Det er bestemt realistisk til den pris, budgettet afgør selvfølgelig hvad der kan lade gøre.

Vi ligger jo geografisk tæt på hinanden, så sig endelig til hvis vi skal holde et møde og snakke om muligheder.

//Meik

Fra Lystrup
Tilmeldt 1. Nov 05
Indlæg ialt: 614
Fra  wilhelmsen.tv Skrevet kl. 15:48

Du kunne også prøve animoto.com hvor du kan lave prof videoer direkte online.

Servicen er klart den bedste vi har anmeldt på Wilhelmsen.tv i 2010 og der er rigtigt mange der bruger denne service nu, prisen ligger fra 30 dollars pr år.

Denne løsning gør at du kan producere dine egne film på meget kort tid, via små videoer, billeder og tekst.

Wilhelmsen.tv kan du læse en anmeldelse og se den video jeg lavede der inde på under 5 min.

Christian Wilhelmsen.tv

Tilmeldt 12. Oct 09
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 11:34

Hej Jesper.

vil måske kunne hjælpe, vi kunne tage et møde og snakke om det.

du kan se det vi har lavet på det her link

www.framebender.dk

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)