Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til salgsbreve...

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Er der nogen herinde der kan hjælpe mig med, at lave et salgsbrev jeg kan sende ud til foreninger, selskaber mv. Jeg er ikke super god til at lave den slags, har selvfølgelig lært om AIDA modellen i skolen, men en ting er skole noget andet er virkeligheden.

Jeg har et meget stramt budget, så det må ikke koste alt for meget at få det lavet. Evt. kan en hjemmeside indgå i handlen :)

Må man egentlig sende den slags (salgsbrev) uopfordret pr. mail eller vil det blive opfattet som spam?

På forhånd tak.

Fra Hornslet
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 61
Skrevet kl. 11:20

Hej Kim

Det er ikke tilladt uopfordret at sende emails. Det bliver som du selv er inde på, opfattet som spam. Du skal have tilladelse fra modtager først.

Du må derimod gerne sende brev.

Hvis du har brug for et godt værktøj til, at finde dem der skal modtage dit brev, er vi eksperter i at segmentere privat og erhverv, hvorved man finder de bedste emner.

Har det interesse, må du endelig tage fat i mig.

Med venlig hilsen

Jan Brøgger Olsen

NN Markedsdata

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:08

Hej Kim.

Dræb ikke dine indtægtsmuligheder.

Hvis man tænker den traditionelle vej, så sender man et salgsbrev ud med et godt tilbud til en potentiel kunde, der ikke kender til ens eksistens. Det er jo sådan, man har gjort de sidste mange år, og det er nok det, du har lært eller set andre gøre, ikke sandt?

Men hvorfor tænke og gøre det samme, som man altid har gjort. Alle ved, at kundernes købsgrundlag har ændret sig med tiden, ligesom alt andet.

I gamle dage solgte man på nyhedsværdien i et salgsbrev. ”Fantastisk nyhed. Køb nu, før dine konkurrenter”. I dag er det ikke længere nyhedsværdien, men derimod relations værdien (hvad får kunden ud af, at stole på dig?), der får kunden til at købe.

Dette skyldes, at verden er fyldt med konkurrenter, der sender samme tilbud (Nyhed og Rabat) ud som dig, med samme produkter og samme lave priser, uanset hvilken branche man opererer i. Så kunderne kender til markedspriserne, nyheden, produktet/ydelsen og kvaliteten.

I dag er det køberens marked og ikke sælgerens. Kunderne ved, at det er dem der bestemmer.

Når vi snakker om Business to Business (B2B), så ved vi, at et køb sker på baggrund af den relation, der er opbygget imellem kunde og sælgeren. Relationen består af TILLID!

Bl.a. tillid til produktet/ydelsen, tillid til leveringen, tillid til kvaliteten, tillid til sælgeren m.m.

Så hvorfor sende et tilbud ud til en potentiel kunde, der ikke kender dig og derved ingen tillid har til din virksomhed?

Her er løsningen til dig, tjek : Salgsbreve

Du kan kun spare en masse penge og opnå bedre resultater.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)