Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan skal jeg starte?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 00:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Frontpage kan som udgangspunkt bruges til at lave design osv. men du skal også have et CMS system (prøv at søge på google) Det er det "administratorprogram" der ligger bag webshoppen. Det er her du kan lægge produkter ind, skrive tekster, modtage dine ordrer, administrere nyhedsbreve og meget meget mere.

Jeg har desværre ikke selv lavet min webshop da jeg ikke er den store ørn til programmering osv. Men jeg har fået en virksomhed her i Aalborg, til at lave det hele for mig :)

En webshop leveres som regel som en pakkeløsning hvor man giver et engangsbeløb for CMS systemet, samt et engangsbeløg for design. OG derefter giver man et månedligt beløb som en slags abonnement for at benytte deres syste.

Det skal siges der er flere måder at gøre det på, men jeg mener det er den mest brugte. Men prøv evt. at lave et indlæg her på amino og spørg efter folk der kan lave en webshop til dig og hvad det skal koste, jeg ved at der sidder rigtig RIGTIG mange programmører og designere herinde som hellere end gerne vil give dig et mere retvisende (til)bud på hvad det vil koste. Der er også ofte en god pris at hente når der er her igennem amino :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 01:14

Få en god hjemmeside og få trafik til den og lav resten selv , vis haves tid og energi regn med masser af timers arbejde.

Du kan komme langt gratis , du skal selv finde alle links og skal have en meget stor del tid og lige som mig en passion som mig at videre formidle din hjemmeside  for faktisk bare at få et par 1000 unikke besøgene dagligt fra google af og de kommer fra relevante søgeord er der meget trafik på din side og du får mange kunder

her er en tråd f.eks. hvor meget du selv kan lave http://www.amino.dk/forums/t/110067.aspx?PageIndex=1

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Fra Aalborg
Tilmeldt 5. Jan 11
Indlæg ialt: 54
Skrevet kl. 01:23

Tusind tak for hjælpen :) Det skal jeg lige prøve.

Jeg er nu endt i www.scannet.dk efter jeg har googlet CMS. De tilbyder gratis demo i 14 dage. Og det ser mega nemt ud, man skal bare have fundet html koder, ellers er det til at arbejde med :) Så det bliver nok den, hvis jeg ikke finder noget bedre :)

Så er du også fra Aalborg? Også mig. Hehe. Go Aalborg!

Men igen, tak for hjælpen og sov godt! :)

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 01:29

kayzee:

Det er flot din side, det er også sådan jeg tænker på. Rent og gennemskuelig :) Altså hvad er der i de 15-20000? Er det kun selve siden? Hvilken program har du brugt til den?

Jeg tænker også bare på om FrontPage er fint nok, men ved ikke om det kan lad sig gøre, hvis man skal bruge indkøbskurv og forskellige knapper. Hehe

Og nej det har ikk tage modet fra mig :) Man skal jo også være realistisk, så jeg er godt klar over at det kræver en del arbejde og penge.

Glem alt om front page, og ja det 15-20000 er helt sikkert kun for cms systemet og designet.

Han har ikke brugt noget program til det, men derimod fået nogle til at programmere siden.

Men ellers ønsker jeg dig held og lykke med projektet;)

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)