Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS WEBHOTEL VÆR HURTIG!!!

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)
Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Fedt! Måtte lige "købe" et expert hotel og domænet www.kystgrej.dk ;) Der skal nok komme noget godt lystfisker indhold på en skønne dag, måske endda en lille shop :)

Tak for tippet!

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 23:41

Peter Suhm:

Fedt! Måtte lige "købe" et expert hotel og domænet www.kystgrej.dk ;) Der skal nok komme noget godt lystfisker indhold på en skønne dag, måske endda en lille shop :)

Tak for tippet!

Hvorfor ikke primium?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Indlæg ialt: 1528
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:43

Er der nogen som kan svare på om man jeg kan opgradere fra min nuværende Advanced til Premium? Altså så jeg ikke skal oprette en ny bruger osv?

Head of PPC hos Obsidian Digital Se mere på min profilside.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 10. Sep 07
Indlæg ialt: 250
Skrevet kl. 23:44

Patrick:

Peter Suhm:

Tak for tippet!

Hvorfor ikke primium?

Havde ikke råd ;) Ej, valgte det bare det jeg umiddelbart synes så dyrest ud.. Skulle nå det inden 12 ;).. Det betyder ikke det store for mig alligevel..

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 23:45

Peter Suhm:

Patrick:

Peter Suhm:

Tak for tippet!

Hvorfor ikke primium?

Havde ikke råd ;) Ej, valgte det bare det jeg umiddelbart synes så dyrest ud.. Skulle nå det inden 12 ;).. Det betyder ikke det store for mig alligevel..

Okidoki :) Selvom den anden er dyrer :)

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:48

Sasa Kovacevic:

Er der nogen som kan svare på om man jeg kan opgradere fra min nuværende Advanced til Premium? Altså så jeg ikke skal oprette en ny bruger osv?

Ingen som kan svare på det?

Fra København
Tilmeldt 13. Feb 10
Indlæg ialt: 3636
Fra  My-phoneshop.dk Skrevet kl. 23:49

DrupalEksperten:

Faldt lige over at surftown giver webhoteller væk idag med 100% rabat grundet drupal release!

Det er dog KUN i dag at man kan få det.. Jeg har selv lige fået en premium erhverv til at rode rundt på for kun 145kr istedet for 3800kr!

Super tip, tak for det.

Der er til syneladende en del der har sparet små 4.000 kr. pga. dig, så jeg synes det er ærgeligt at du ikke får noget ud af det. Jeg lærer aldrig at forstå de smålige regler :o)

Og tak til Casper for rabatkoden.

Mobiltelefoner, mobiltilbehør, mobilreparation: https://www.my-phoneshop.dk

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 23:49

Sasa Kovacevic:

Sasa Kovacevic:

Ingen som kan svare på det?

Tror ingen af os ved det.. 
Hvorfor ikke bare oprette en ny bruger? 

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 23:50

Jeg tror det gælder indtil imorgen tidlig når de møder ind igen. Jeg har købt mobil test og mon ikke et premium webhotel kan trække en Wordpress blog med et par artikler på Big Smile

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 31. May 07
Fra  37 oktober Skrevet kl. 23:52

Nicolaj Thomasen:

Jeg tror det gælder indtil imorgen tidlig når de møder ind igen. Jeg har købt mobil test og mon ikke et premium webhotel kan trække en Wordpress blog med et par artikler på Big Smile

Hehe var det til mig? 

Jamen jeg kan ikke finde ud af om det kan betale sig. Når året nu er omme, så har jeg ikke brug for den alligevel og slet ikke betale det fulde beløb. Kan jeg så bare skifte tilbage til Advanced? 

Side 5 ud af 6 (53 indlæg)