Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

GRATIS WEBHOTEL VÆR HURTIG!!!

Side 1 ud af 6 (53 indlæg)
Tilmeldt 10. Aug 10
Indlæg ialt: 335
Skrevet kl. 21:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Faldt lige over at surftown giver webhoteller væk idag med 100% rabat grundet drupal release!

Det er dog KUN i dag at man kan få det.. Jeg har selv lige fået en premium erhverv til at rode rundt på for kun 145kr istedet for 3800kr!

Men det er igen dog KUN idag tilbudet er gældende så vidt jeg kan forstå..

I behøver ikke klikke på mit link, i kan blot navigere til surftown i jeres browser ligeledes (:

God aften!

(affiliatelink slettet af moderator)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 21:50

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:03

Kan man bare afsige sit abb. efter det år ? Det er da lækkert man kan ligge og rode lidt rundt i et år for den pris.

Fra København Ø
Tilmeldt 18. Feb 09
Indlæg ialt: 786
Fra  Cubix IsTilFest.dk Skrevet kl. 22:03

Jeg siger mange tak for tippet!

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:04

Qman.dk:

Kan man bare afsige sit abb. efter det år ? Det er da lækkert man kan ligge og rode lidt rundt i et år for den pris.

Du behøver ikke engang at opsige, du lader bare være med at betale den nye regning efter 1 år. Sådan fungerer det hos Surftown.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 22:05
2. Varighed, ophør og opsigelse

Et abonnement løber i 12 måneder ad gangen. Kunden betaler abonnementet forud. Abonnementet er uopsigeligt i de første 12 måneder. Ved udløb af enhver abonnementsperiode modtager Kunden en meddelelse pr. e-mail om abonnementets udløb vedhæftet en faktura til indbetaling inden 14 dage, hvis Kunden ønsker at forlænge sit abonnement med yderligere 12 måneder.

Hvis Kunden ikke ønsker at forlænge abonnementet, skal Kunden blot forholde sig passivt til denne og øvrige meddelelser fra Surftown.

I tilfælde af udeblivende betaling modtager Kunden en påmindelsesskrivelse med yderligere frist på 14 dage til betaling. Sker der fortsat ikke betaling modtager Kunden en e-mail med meddelelse om suspension af Kundens hostingprodukt. Aktivering af Kundens hostingprodukt kan altid ske ved betaling inden for den meddelte frist. I modsat fald ophører abonnement helt med de deraf følgende virkninger, herunder sletning af Kundens filer på Kundens hostingprodukt, jf. punkt 10. Påbegyndelse af en ny abonnementsperiode herefter indebærer betaling af nyt oprettelsesgebyr samt en bindingsperiode på 12 måneder.

Bortset fra i den første 12-måneders bindingsperiode kan Kunden opsige sit abonnement med minimum 30 dages varsel til udgangen af en måned.

Såfremt Surftown i henhold til punkt 23 foretager væsentlige og for Kunden forringende ændringer af Forretningsbetingelserne, kan Kunden uanset den første bindingsperiode opsige sit Abonnement med 30 dages varsel fra datoen for ændringen.

Opsigelse fra Kunden indebærer tilbagebetaling af forudbetalt abonnement med undtagelse af domæneafgiften. I øvrigt gælder der en 30 dages Money Back Guarantee for nykøb, se under punkt 3.

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Vester Skerninge
Tilmeldt 12. Jun 08
Indlæg ialt: 514
Skrevet kl. 22:07

Pt. aner jeg ikke hvad jeg skal bruge det til. Men man bliver da lige nød til at ha det største - tak for tippet.

Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 49
Skrevet kl. 22:07

Super fedt, 165 kr. for et års premium webhotel :)

Fra 8800
Tilmeldt 21. Dec 10
Indlæg ialt: 255
Skrevet kl. 22:08

Hej.

Hvordan får man rabatten?

- Er der nogle skjulte udgifter?

/Martin Dyrhøj

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:14