Jeg har fundet ud af at GratisDNS kører meget ustabilt siden 27/12 med deres a record, og dette kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal lancerer min nye side mandag og der skal ALT bare virke 110%
Er der andre udbyder end gratisdns som er mere pålidelige ?
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
Der er masser af dns-udbydere, men hvis det skal være gratis, så er jeg ikke så sikker. Jeg bruger selv scannet og dandomains service og der er aldrig problemer.
Jeg har fundet ud af at GratisDNS kører meget ustabilt siden 27/12 med deres a record, og dette kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal lancerer min nye side mandag og der skal ALT bare virke 110%
Er der andre udbyder end gratisdns som er mere pålidelige ?
unoeuro.dk og webhosting.dk tilbyder gratis dnshosting, så det er bare at checke det af :-)
Jeg har altid været tilfreds med gratisDNS, men kan bare ikke leve med nedetider og i sær ikke i sådan en lang periode
stabiliteten burde være 100% eftersom der er navneservere spredt udover flere lokationer, dette har gratisdns også, så deres problemer (hvis de findes) må findes et andet sted måske internt i deres eget system hvordan de håndterer tingene :-)
Jeg har altid været tilfreds med gratisDNS, men kan bare ikke leve med nedetider og i sær ikke i sådan en lang periode
stabiliteten burde være 100% eftersom der er navneservere spredt udover flere lokationer, dette har gratisdns også, så deres problemer (hvis de findes) må findes et andet sted måske internt i deres eget system hvordan de håndterer tingene :-)
Ja det har jeg hørt de har, men desværre virker det bare ikke og har været ustabilt i snart 2 uger, og dette er fuldkommen uacceptabelt synes jeg. Derfor jeg godt vil væk fra dem
Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.
på webhosting retter du en root record og din mxrecord, derefter trykker du gem og den opdaterer mere eller mindre med det samme, andet er der ikke i det, unoeuro's dnsmanager kender jeg ikke umiddelbart