Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Findes der andre end GratisDNS?

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Indlæg ialt: 844
Skrevet kl. 19:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, 

Jeg har fundet ud af at GratisDNS kører meget ustabilt siden 27/12 med deres a record, og dette kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal lancerer min nye side mandag og der skal ALT bare virke 110%

Er der andre udbyder end gratisdns som er mere pålidelige ?

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 423
Fra  Jens Juul Nielsen Skrevet kl. 19:48

Hejsa

Der er masser af dns-udbydere, men hvis det skal være gratis, så er jeg ikke så sikker. Jeg bruger selv scannet og dandomains service og der er aldrig problemer.

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 19:50

I bund og grund er jeg ligeglad om det er gratis eller koster penge.

Min server står hos Hetzner i tyskland, så skal blot have et sted at hoste mit domæne.

Som jeg så kan forwarde til serverens IP + lave en MX record til mail serveren

Lokalmarkedsførring for virksomheder dealSpot.dk - Tilmeld din virksomhed gratis idag.

Tilmeldt 3. Oct 10
Indlæg ialt: 1504
Skrevet kl. 19:53

Patrick:

Hej Aminoer, 

Jeg har fundet ud af at GratisDNS kører meget ustabilt siden 27/12 med deres a record, og dette kan jeg ikke bruge til noget. Jeg skal lancerer min nye side mandag og der skal ALT bare virke 110%

Er der andre udbyder end gratisdns som er mere pålidelige ?

unoeuro.dk og webhosting.dk tilbyder gratis dns hosting, så det er bare at checke det af :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 19:54

Mange tak, men hvordan er stabiliteten ?

Jeg har altid været tilfreds med gratisDNS, men kan bare ikke leve med nedetider og i sær ikke i sådan en lang periode

Fra Århus
Tilmeldt 18. Feb 06
Indlæg ialt: 4322
Skrevet kl. 19:56

Safeticket - Dit enkle og fleksible billetsystem.

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:00

Patrick:

Jeg har altid været tilfreds med gratisDNS, men kan bare ikke leve med nedetider og i sær ikke i sådan en lang periode

stabiliteten burde være 100% eftersom der er navneservere spredt udover flere lokationer, dette har gratisdns også, så deres problemer (hvis de findes) må findes et andet sted måske internt i deres eget system hvordan de håndterer tingene :-)

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 20:02

Super kan se der er mange dns udbydere :)

Nogen der har gode erfarringer med nogen af dem? 

Og det skal være ligetil at sætte a record op og mx record  :)

Er ikke den stærkeste haj til det nemlig

Fra København
Tilmeldt 14. Mar 08
Skrevet kl. 20:03

Søren.Pedersen:

Patrick:

stabiliteten burde være 100% eftersom der er navneservere spredt udover flere lokationer, dette har gratisdns også, så deres problemer (hvis de findes) må findes et andet sted måske internt i deres eget system hvordan de håndterer tingene :-)

Ja det har jeg hørt de har, men desværre virker det bare ikke og har været ustabilt i snart 2 uger, og dette er fuldkommen uacceptabelt synes jeg. Derfor jeg godt vil væk fra dem

Tilmeldt 3. Oct 10
Skrevet kl. 20:03

på webhosting retter du en root record og din mxrecord, derefter trykker du gem og den opdaterer mere eller mindre med det samme, andet er der ikke i det, unoeuro's dnsmanager kender jeg ikke umiddelbart

Side 1 ud af 2 (20 indlæg)