Jeg forstå udemærket din situation.Jeg havde og har stadig samme problem som dig. Men jeg giver ikke op af den grund. Jeg er begyndt brug et trick, som jeg synes virker.:) Hver gang du skal til ringe, skal du forstille dig at du har en ged siddende på ryggen som påvirker din personlighed. Du skal forstille dig du smider geden ned af ryggen og sætter en LØVE på istedet yg.....Så nu er du en frygtløs løve. |
Hej Henrik, prøv at kontakte dit lokalblad og se om du ikke kan få en artikel i om din situation. Det kan sagtens give en masse godt. En god måde at starte på er at læse de næste par ugers lokalaviser, og finde ud af, om der er en bestemt journalist der især skriver artikler om små erhvervsdrivende i dit område, og så kontakte vedkommende direkte. Så er du sikker på at få fat i en person som bekymrer sig om de lokale. Du kan skrive en kort, faktuel præsentation af dig selv og maile, for så at følge op på den telefonisk, dagen efter den er læst. Ud over det, kan jeg kun som de fleste andre indlæg sige: "try, try and try again". Som selvstændig skal man være forberedt på en masse "nej" før det gode "ja endelig lyder. Giv ikke op :-) Held og lykke