Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Se, hvor meget trafik andre websites har?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3545
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 15:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg vidste ikke helt, hvor jeg skulle oprette mit indlæg, så jeg håber, at det er okay her?

Jeg er selv i fuld gang med at udvikle et stort, engelsksproget Affiliate-website, som jeg har store forhåbninger til. En stor trafik er jo sindsyg vigtigt for at få noget økonomisk gevinst ud af al arbejdet, og derfor ville det være interessant for mig at se, hvor meget trafik nogle af mine etablerede konkurrenter har på deres websites.

Jeg mødtes på et tidspunkt med en fyr her fra Amino, som viste mig et redskab, hvor man kunne tjekke trafikken på et givent website. Sådan forstod jeg det i hvert fald. Men jeg kan ikke huske, hvad stedet hed?

Kender I til et sådan sted/redskab? Jeg ville meget gerne kunne tjekke trafikken på såvel danske som engelsksprogede websites. Er det muligt?

Tak for al input!

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra Odense
Tilmeldt 10. Feb 10
Indlæg ialt: 709
Fra  . . Skrevet kl. 15:11

Det kan man ikke...

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 15:15

Der er ikke et regnskab.

Men du kan se nogle estimerede besøgstal på Alexa.com.

Håber det hjælper dig. :-)

Mvh. Sven Philipsen

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:31

Det kan man godt, men det er ikke blillgt - Du kan bruge http://www.hitwise.com i flere lande i verden. Hitwise har en aftale med internetudbyderene i de lande de arbejder i om at få data om de sider deres brugere besøger.

Et andet alternativ som er gratis er http://www.alexa.com/ men du kan ikke regne med deres stats, de har kun data fra brugere som har deres toolbar installeret og det er nok ikke alm mennesker som gør det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:34

Du se besøgstallene hos en lang række større danske websites her: http://fdim.dk/

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 16:17

Ok - tak! :-)

Jeg tror, at det muligvis har været Alexa.com, men jeg er ikke sikker. Det, der undrede mig, var, at han tjekkede et website, der sælger USA-rejser, primært bil- og motorcykelferier, og så konkluderede han meget hurtigt, at de ingen trafik havde. Undrede mig, at han kunne udtale sig så sikkert om det. Men det kunne han så høj sandsynligt heller ikke.

Dbh

Thomas

Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 20:16
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

For US-trafik kan man finde et estimat på www.Quantcast.com.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 20:58

Simon Mørk Hermansen:

For US-trafik kan man finde et estimat på www.Quantcast.com.

Cool - tak, Simon! :-)

Fra Copenhagen
Tilmeldt 31. Oct 07
Fra  Volt & Volume Skrevet kl. 21:47

Perfekt, Simon - det var guld værd. Fik set trafikken på præcis de amerikanske sider, jeg vurderer til at være nogle af de mest interessante konkurrenter!

Dbh

Thomas

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 23:05

Perfekt, Simon - det var guld værd. Fik set trafikken på præcis de amerikanske sider, jeg vurderer til at være nogle af de mest interessante konkurrenter!

Dbh

Thomas

Det var så lidt :)

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)