Indehaver af virksomheden www.silver-z.dk - salg af sølvsmykker til online priser.
Mine priser er min. 30% billigere end sammenlignet med tilsvarende produkter hos guld- og sølvsmedene. Det ved jeg, da jeg tidligere har været indkøber for disse forretninger.
Er det tilladt at skrive en vejl. normalpris?? Og sammenligne med den pris jeg tager for varerne?
Jeg kan ikke forestille mig andet end at det er OK. Alternativt kan du jo vælge at kalde den vejl.normalpris for vejl. markedspris - og så længe du kan dokumentere at den ikke er opdigtet - men en reel pris fra markedet - så skulle der ikke være noget galt i det.
Hvis du skulle have lyst til lidt reklame for din side - så kan jeg da anbefale dig at tilmelde den til www.netgavekort.dk - som jeg pt. er ved at besætte med seriøse webbutikker som tilbyder online gavekort.
MVH
Thomas
MVH Thomas Madsen
Leder du efter et online-gavekort? så finder du det helt sikkert på - www.netgavekort.dk
Som ejer af Byg-til-lavpris.dk ved jeg en del om den nye prismarkedsføringslov.
Den siger at du ikke må sammenligne dig med fysiske butikker, kun internet butikker. Samtidig skal du hele tiden følge markedet for at se hvad den gennemsnitlige pris er. Du må ikke markedsfører dig med vejl. udsalgspriser.