De gir points i forhold til de givne stjerner, du kan se points nederst i hvert indlæg.
Ok
Men giver de point ret til noget??
Næ det er bare karma points, det viser bare hvor aktiv man er og hvor gode svar man levere.
Man får normalt 3 karma points per svar / indlæg, mens jeg ligger på 5.09 i gennemsnit. Jeg bruger det som en indikator om mine svar er høj nok kvalitet eller der er brug for forbedring.
Deltag i iværksætter events! Tilmeld dig på https://www.smila.dk og få invitationer.
Måske jeg bare skal lade det ligge, men er pissed........
eller rettere sagt skuffet......
Hej Lone
Forstår skam heller ikke hvorfor du får minus, det virker lidt for latterligt. Men som andre skriver så syntes jeg også at stjernerne er hamrende ligegyldige. Nogle kan bruge ens svar, andre er imod og nogle direkte misforstår - har brugt alt for meget tid på en Amino Plus bruger som blev sur som et barn der ikke fik sin vilje.
Det vigtigste er jo at du får hjælp, eller at der er nogen der forsøger at hjælpe, er resultatet at det lykkedes, så er det en succes hvad enten 2 indlæg har fået minus. At du også har fået minus for at stille spørgsmålet, betyder nok at samme bruger har set sig sur på dig og så kan man jo undre sig over hvorfor personen ikke bare smutter til et andet spørgsmål.
Ja, men ser nu vedkommende har været inde i flere af mine tråde og givet en stjerne, eller jeg vil da gå ud fra det er den samme..... jeg synes det er latterligt..... og barnligt.......
Ja, men ser nu vedkommende har været inde i flere af mine tråde og givet en stjerne, eller jeg vil da gå ud fra det er den samme..... jeg synes det er latterligt..... og barnligt.......
Enig...men hvad ændrer det for dig? personen ændre nok ikke holdning, men bliver måske ved fordi du bliver stødt over det. Hvis det er et irritationsmomemt går det måske udover din egen tid, dit krudt, din koncentration, fokus, din arbejdslyst osv.
Du kan vælge:
1. Ignorere de ligegyldige stjerner og bruge din tid på noget positivt og konstruktivt (f.eks. skrive søde og brugbare ting i Amino-debatter!) 2. Købe et Plus-abonnement og gengælde...!
Jeg står gerne frem og siger at jeg har givet dig 1 stjerne i denne tråd. Jeg er træt af at folk går så meget op i de stjerner, og at der "altid" skal gøres så stor en sag ud af det. Så når folk piver i det offentlige forum over at få 1 stjerne, så får de lige en ekstra herfra.
Det kan du så være sur over eller lade være, men så har du da i det mindste en begrundelse.
(og giv mig endelig en stjerne hvis jeg fortjener det, jeg er fløjtende ligeglad)
Jeg står gerne frem og siger at jeg har givet dig 1 stjerne i denne tråd. Jeg er træt af at folk går så meget op i de stjerner, og at der "altid" skal gøres så stor en sag ud af det. Så når folk piver i det offentlige forum over at få 1 stjerne, så får de lige en ekstra herfra.
Det kan du så være sur over eller lade være, men så har du da i det mindste en begrundelse.
(og giv mig endelig en stjerne hvis jeg fortjener det, jeg er fløjtende ligeglad)
Enig. Kan vi dog ikke blive fri for alle de tråde med klynken over stjerner. Dette er ikke Arto eller lignende, men skulle forestille at være et forum for seriøst arbejde mennesker, der forsøger at gøre en forskel i deres liv.