Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

IQMedier - Udbetalinger

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 17:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Jeg er glad for at du fandt din indbetaling og vi fik løst denne lille forvirring.
Næste gang, så skriv eller ring til os! Det er ofte nemmere frem for en "offentlig" løsning her på Amino.

God aften.

mvh. Casper Ravn, IQ Medier

Fra København
Tilmeldt 10. Sep 10
Indlæg ialt: 19
Skrevet kl. 11:37

Hej Iryna,

Du kan sagtens skrive her inde - dog nemmere at fange os pr. mail (tror heller ikke der er noget interesse i denne dialog her på Amino).

Du skrev to gange inden nytår, men da vi havde lukket (som de fleste andre virksomheder i DK) i flere juledage/nytårsdage, så kom vi først tilbage 3/1 (for 3 dg. siden).

Jeg ved at Christian vil svare på alle sine mails i denne uge. Ellers så er du velkommen til at ringe til ham! Du har jo hans nummer.

Tak.

Mvh. Casper Ravn, IQ Medier

Tilmeldt 12. Oct 10
Indlæg ialt: 540
Skrevet kl. 12:33
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Brian Jørgensen:

Peter1982:

Jeg startede den omkring den 01.10.2010 med at vise nogle af deres annoncer > har optjent flere tusinde kroner > intet udbetalt endnu...

Vh. Peter

På hvad? :)

På at vise deres annoncer...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:40

Casper Ravn:

Hej Iryna,

Du kan sagtens skrive her inde - dog nemmere at fange os pr. mail (tror heller ikke der er noget interesse i denne dialog her på Amino).

Du skrev to gange inden nytår, men da vi havde lukket (som de fleste andre virksomheder i DK) i flere juledage/nytårsdage, så kom vi først tilbage 3/1 (for 3 dg. siden).

Jeg ved at Christian vil svare på alle sine mails i denne uge. Ellers så er du velkommen til at ringe til ham! Du har jo hans nummer.

Tak.

Mvh. Casper Ravn, IQ Medier

Yep, har fået en mail fra ham i går, så det er bare fint. At der var ferie tænkte jeg ikke lige over, nok fordi jeg har masser at lave ;-)

Tak for tilbagemelding - og god dag!

Fra Næstved
Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 48
Skrevet kl. 22:25

Jeg synes godt nok, det er aggresivt og usmageligt at udstille en virksomhed på denne måde.

Personligt har jeg selv modtaget alle mine betalinger fra IQmedier til tiden, så der ikke har været nogen problemer hos dem.

Det eneste der kan være en lille smule kritisabelt er, at der kan gå et stykke tid før man får svar fra dem.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:28

jeg har fået svar nu. Der var jo vinterferie, også hos dem.

Man kunne måske sige at trådstarten lige skulle have tjekket sin konto inden han åbner en tråd. Det vil jeg nu godt give dig ret i.

Tilmeldt 2. Jun 09
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 09:01

Hej Ja jeg har ikke fået betaling for okt + nov 2010 - og jeg har mailet dem mange gange via direkte mail + deres kontakt formular, så det eneste jeg kunne var at skrive i den tråd der er øverst i google når man søger på "iqmedier.dk manglende betaling" !

Venlig Hilsen

http://www.dosdesign.dk - Siden med lidt om næsten alt ! Yes Yes Yes

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:20

Er der nogen der ved hvordan man opsiger partneraftalen med IQmedier? Jeg er klar over at man kan skrive til dem, men det er ligesom en meget besværlig vej hos IQmedier :-(

Fra Charlottenlund
Tilmeldt 30. Dec 07
Indlæg ialt: 793
Fra  SurfMania Skrevet kl. 17:24

Iryna.dk:

Er der nogen der ved hvordan man opsiger partneraftalen med IQmedier? Jeg er klar over at man kan skrive til dem, men det er ligesom en meget besværlig vej hos IQmedier :-(

Hvorfor opsige den? Kan du ikke blot lade din konto ligge uden at bruge den eller er der noget, som jeg har overset Smile?

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:26

Casper Lohse:

Iryna.dk:

Hvorfor opsige den? Kan du ikke blot lade din konto ligge uden at bruge den eller er der noget, som jeg har overset Smile?

Det kan jeg godt, men vil helst af med den. Undrer mig i det hele taget over at man ikke bare kan slette profilen, som andre steder på nettet, for jeg kan ikke se nogen grund til at være partner når jeg alligevel ved at jeg ikke skal bruge den.

Side 2 ud af 3 (23 indlæg)