Det skal virkelig være noget unikt i vil tilbyde.. for der er alt for meget crap der ude.. her kan du eks. se hvad der bare er i lille danmark.. det jo sindsygt.. http://www.netdatingtips.dk/anmeldelse-af-datingsider/
Det skal virkelig være noget unikt i vil tilbyde.. for der er alt for meget crap der ude.. her kan du eks. se hvad der bare er i lille danmark.. det jo sindsygt.. http://www.netdatingtips.dk/anmeldelse-af-datingsider/
Enig! Der er så mange derude, at det er ved at være dybt forudsigeligt, uoriginalt og overflødigt. Scor.dk tilbyder det samme som jer og i mange lande! Et dating-site er nok noget af det sidste, jeg personligt ville satse på - der er så mange andre projekter, I kan påtage jer!
Dbh
Thomas
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Interessant ide, hvis i altså nu kan lave noget unikt og godt. Hvis du overveje lave for du har lyst, så kom igang.Men ønsker du tjene penge på det, så kast dig over et andet projekt
Nu vil jeg ikke lyde flabet, men trådstarteren spørger om det lovmæssige og ikke om, hvor stor sandsynlighed der er for at tjene penge på det - eller læser jeg forkert? Måske de allerede har tænkt sagen igennem.
Nu vil jeg ikke lyde flabet, men trådstarteren spørger om det lovmæssige og ikke om, hvor stor sandsynlighed der er for at tjene penge på det - eller læser jeg forkert? Måske de allerede har tænkt sagen igennem.
Derfor er der vel ikke noget i vejen for at belyse deres "idé" og bede dem om at tænke konceptet igennem én gang til? Det er velment! Personligt kan jeg jo - hvis jeg skal være meget kontant - være fuldkommen ligeglad. Projektet koster ikke mig noget!
Tekstforfatter - Jeg har 16 års erfaring fra reklamebureauer og som selvstændig. Ring: 2252 3381.
Derfor er der vel ikke noget i vejen for at belyse deres "idé" og bede dem om at tænke konceptet igennem én gang til? Det er velment! Personligt kan jeg jo - hvis jeg skal være meget kontant - være fuldkommen ligeglad. Projektet koster ikke mig noget!
Men måske tror de så meget på projektet, at det kan være ligegyldigt. Det er da fedt at man hjælper hinanden her på Amino - der er ikke noget website jeg besøger mere. Men når man stiller et spørgsmål og 4 gange får kommentarer der stiller spørgsmålstegn ved ideen, så kan det godt irritere mig lidt.
Jeg ved godt at du vil hjælpe (er trods alt faldet over dig flere gange herinde nu) ;-) men jeg foretrækker nok bare at svare på spørgsmålet, han ønsker at få svar på.
Som Iryna rigtigt nok siger, så skal du selvfølgelig have et svar på dit spørgsmål :) er ikke ekspert på området, men er temmelig sikker på at du ved at tilbyde seksuelt indhold skal kræve at dine brugere er over 18 år.. og så vil det nok være en fordel hvis du lige som eks. Scor.dk ikke skilter med folks profilbilleder på forsiden, uden i hvert fald at sløre dem..
Din side bør indeholde noget om persondata politik, om at folks oplysninger, som i det tilfælde kan være ret private, lover du højt og helligt ikke at sælge videre eller på anden måde offentliggøre. Tror faktisk ikke der er så mange regler for at åbne en sådan side.. men er som sagt langt fra ekspert :)
@Iryna: Hvis de tror så meget projektet, så skal de naturligvis bare klø på. Jeg skal være den første til at melde ud, at jeg igen og igen stiller mig skeptisk overfor de evindelige "skeptikere". Jeg ønsker ikke at demotivere nogen. Men lige i det her tilfælde, mht. dating-sites, så føler jeg bare, at det er vigtigt at tænke det grundigt igennem før, at de kaster sig ud i det. Men hvis de har noget unikt at tilføre konceptet, så vil jeg da bestemt anbefale dem at afprøve det!
Dbh
Thomas