Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Logo til hjemmeside.. Crazy figur?

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 14. Apr 10
Indlæg ialt: 975
Skrevet kl. 19:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer.

Jeg har lige startet en ny side op, men som jeg ikke vil afsløre før den er helt færdig..

Den hedder www.crazy (XXXX) .dk

Jeg skal have lavet et logo til siden, og kunne godt tænke mig at få lavet en "crazy" figur af en eller anden art.. evt. en guide til hvordan man laver sådan en i photoshop?

ellers hvis en af jer kan finde ud af at lave sådan en?

jeg har ikke de store penge til sådan et logo, da det lige pt. bare er et fritidsprojekt som jeg ikke satser på at tjene de store penge på.. men derfor vil jeg da stadigvæk gerne have tilbud på logo fra jer..

Kunne godt tænke mig at den var lige så "skør" som crazy frog.. dog noget mere simpelt..

Mvh Tobias.

Fra Herning
Tilmeldt 28. Feb 09
Indlæg ialt: 613
Fra  Totalenergi Skrevet kl. 19:17

Hej Tobias,

Dette vil vi meget gerne hjælpe med. Du er meget velkommen til at sende en nærmere beskrivelse til admin@cetadesign.com - så giver vi gerne et godt tilbud på opgaven.

De bedste hilsner

Morten Dal

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 19:23

hej Morten.

Hvor meget mere skal du vide?

Mvh Tobias.

Fra Århus
Tilmeldt 22. Oct 07
Indlæg ialt: 680
Fra  Hjemmesideshoppen Skrevet kl. 19:38

999,- :-)

Men det kunne nok være meget godt at vide hvilken branche det handler om?

Der er stor forskel på hvordan jeg ville lave det om målgruppen var 10 eller 40 ;-)

Mvh. Sven Philipsen

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 19:39
Hejsa.. Du kunne prøve og kigge forbi http://www.fiverr.com/. Jeg købte et logo af en derinde forleden og var yderst tilfreds i forhold til prisen, som var 5 dollars (hvilket er den faste pris på det hele).. Man opretter sig, finder en udbyder, forudbetaler 5 dollars (ca. 25 kroner), skriver hvad man efterspørger og udbyderen vender så tilbage når han er færdig. Godkender man det tilsendte, modtager udbyderen sine penge - i tilfælde af man ikke er tilfreds ved jeg ikke præcis hvordan det fungere med tilbagebetaling (jeg var nemlig fint tilfreds med ham jeg benyttede - men ellers er det også kun 25 kroner der ryger, så det burde være til at overkomme). Men husk på at du får formentlig ikke det vildeste og mest professionelle logo - prisen og kvalitet betyder selvfølgelig noget. Så hvis det skal være top kvalitet ville jeg bruge en her fra amino. (: Held og lykke med projektet..
Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 19:43

Swon - okay.. så er det helt lige meget..

Uffehs - tak for det! det vil jeg da lige kigge nærmere på..

Mvh Tobias.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Indlæg ialt: 3506
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 19:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Sjoegaard:
kunne godt tænke mig at få lavet en "crazy" figur af en eller anden art.. evt. en guide til hvordan man laver sådan en i photoshop?

Sjoegaard:

Punkt 1 laves dette i Illustrator ;)

Punkt2 hvad forventer du ? du ønsker noget specialt/uinkt men vil ikke betale for det !!!

Husk nu tit får du hvad du betaler for - At stille krav som du gør uden penge er jo absurd !

Held og lykke med det!

/allan

Tilmeldt 14. Apr 10
Skrevet kl. 20:19

designYOU.

Tak for din henvendelse.

punkt 1.  - okay. jeg henter en prøveversion nu, og så må vi se hvad jeg kan udrette..

punkt 2. hvor fremgår det at jeg vil have noget specialt unikt, men ikke vil betale for det?

Jeg vil da gerne have af vide hvad det er for krav jeg stiller? fordi som jeg ser det stiller jeg ingen krav.. Derudover kunne det jo være der var en enkelt eller to der fx gerne ville have en "rigtig" opgave, fordi de stadigvæk er igang med at øve sig på at lave ordentlige logoer.

Logoet er ikke til noget kæmpe stort, men bare til en lille side.. men jeg vil gerne sige tak fordi du gør opmærksom på at man tit får hvad man betaler for, men i det at det ikke er noget kæmpe projekt, vil jeg ikke gå ud og ofre flere tusinde på et logo!

Jeg håber du forstår at ikke alle har midlerne til at bruge flere tusinde på et logo, til et lille fritidsprojekt.. havde det været et stort projekt som jeg satsede på blive rig af, ville jeg gerne bruge mange penge på logo, men dette er ikke tilfældet her.

Mvh Tobias.

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:35

Sjoegaard:
Tak for din henvendelse.

Selv tak ;)

Sjoegaard:
punkt 1.  - okay. jeg henter en prøveversion nu, og så må vi se hvad jeg kan udrette..

God ide og med en tur i google kan der laves meget, men du vil nok opdage det tager tid sådan noget ;)

Sjoegaard:
punkt 2. hvor fremgår det at jeg vil have noget specialt unikt, men ikke vil betale for det?

Du skriver :

Jeg skal have lavet et logo til siden, og kunne godt tænke mig at få lavet en "crazy" figur af en eller anden art.. evt. en guide til hvordan man laver sådan en i photoshop?

ellers hvis en af jer kan finde ud af at lave sådan en?

Herefter tilbyder Swon sig med et bud hvor din kommentar er :

Hvis ikke du vil bruge 1000kr på et logo det er fair nok  - det jeg så mener er du nok ikke skal forvente det store ... som sagt hatten af for du i din fritid køre dette her men fr mig lyder dette her til du gerne vil have en til at lave dig en figur, dette vil du opdage tager tid og tid koster som regel penge ...

Sjoegaard:
Jeg håber du forstår at ikke alle har midlerne til at bruge flere tusinde på et logo, til et lille fritidsprojekt.. havde det været et stort projekt som jeg satsede på blive rig af, ville jeg gerne bruge mange penge på logo, men dette er ikke tilfældet her.

Nu var der ikke tale om flere tusinde kroner men ja det forstår jeg, derfor siger så du ikke skal forvente det store.

Håber du forstår mig ;)

/allan

Fra Puerto De La Duquesa
Tilmeldt 13. Jul 09
Fra  DesignYOU - Kreative løsninger Skrevet kl. 20:39

Sjoegaard:

Glemte lige en lille detalje, grunden til man bruger Illustrator kan du læse om på wiki ;)

/allan

Side 1 ud af 2 (13 indlæg)