Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nyt dansk online magasin for mænd

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 17. Feb 10
Indlæg ialt: 59
Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino'r

Kunne godt bruge lidt feedback og råd omkring mit nye projekt. Vi har lavet et Online Magasin for mænd:

www.menszone.dk 

Vores plan er at poste ca. en 2-3 artikler dagligt og der er ialt 20 personer inde over projektet. Vi vil lave en del tv. Vi er bla. ved at få en tv studie, så vi kan lave interviews og udsendelser derfra. 

Vi vil komme med en helt ny måde at fremvise babes/piger på, så det bliver mere interaktivt for de besøgende. Og vi vil producere små tv serier, der henvender sig til vores målgruppe.

Dertil vil vi sælge forskellige e-bøger, som afhjælper forskellige problematikker som forbrugerne kunne have. Vi vil også dække nogle events og live-streame dem. Her vil besøgende betale et mindre beløb for at se dem, som svarer til hvis de downloade en sang i Itunes. Ellers vil vi sælge bannere annoncer, når trafikken er til det.

Det så her jeg godt kunne bruge noget hjælp. Hvordan ville i skaffe trafik til sådan et magasin her?

Min plan er indtil videre:

Facebook:

- Få folk til at besvare og kommente artikler vi poster der (Desværre går det utroligt langtsomt med at få "Synes godt om" til vores side, da der er fejl hos facebook i vores foreslå venner knap)

- Vi har lavet aftaler med store facebook grupper om at vi vil blive skrive om dem, også bliver sendt ud til deres medlemmer. Vi snakker om en 300.000 personer vi vil kommer ud til , af flere gange, da vi samarbejder med dem.

Overvejer og prøve og få noget trafik til siden, ved facebook ads, men kørte i 3 dage med en CTR på ca. 0,02 hvilket jo egenlig er meget godt, men hvert besøg kostede stadig 2.8kr. Det måske lige i overkanten, når man ikke sælge noget produkt, men bare skal skaffe læsere. Vi benytter os af affiliate banner, men det begrænset hvad det giver. Banner er efter min mening mest effektive til branding.

Seo:

-Skaffe en 2-3 ingående links dagligt og selvfølgelig sørge for at skrive nogle gode titler og beskrivelser til artiklerne.

-Add video sitemaps til google på alle video (Vi bruger integreret player, så trafikken fra google bliver ledt over til vores side, frem for til youtube.) vi vil dog stadig add dem til youtube også for at få trafikken derfra, men da vi gerne vil have trafik direkte ind til siden, må det være at foretrækker. Google kan jo ikke finde ud af hvem der har ejerskab af YouTube videoer, når det kommer til video SEO.

Men synes det svært at finde steder at linke fra, som ikke er linkkataloger, nogle der kunne anbefale nogle steder? Har prøvet at bruge Yahoo site-explore på min konkurrenter, men det mest andre medier der har skrevet om dem. Vil gerne finde steder kan lave link.

Men generelt satser vi meget på en viral effekt, alt folk vil smide artikler og videoer rundt på facebook.

Men vil utrolig gerne hører om der er nogle der har gode ideer til at skaffe mere trafik, er der nogle emner vi måske mangler at dække? Hvordan er oplevelsen på sitet?

Det kunne også værre der er en af jer der godt kunne tænke sig at være gæste skribent på magasinet og få et link til deres blog eller website, så kontakt mig gerne.

Med venlig hilsen

Frederik Sand

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 15:53

Er også interesseret i folk der har nogle spændende projekter, som de gerne ville have vi skrev om.

Fra Hundested
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 457
Fra  Fatsak Skrevet kl. 17:20

Jeg syntes jeres side er rigtig god, det tager altid lidt tid at få gang i sådan en side som jeres, men det ser rigtig professionelt ud. Og jeg er helt sikker på at det nok skal lykkes for jer. I skal bare sørge for at der sker noget nyt hele tiden og det virker som om at i har gjort jer mange overvejelser omkring dette.

Fra Regstrup
Tilmeldt 6. Oct 10
Indlæg ialt: 543
Fra  Kalundborg Auto ApS Skrevet kl. 17:25

God side... ser ud til at den er kommet godt fra start...

Skrot Amoks http://skrotamoks.dk

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 17:37

Det ser rigtig godt ud.. Har lige gemt siden så jeg kan følge med på den. Det lyder til at være gennemtænkt og ser ud til at blive rigtig godt..

Jeg følger i hvert fald med på jeres side fremover..

Tilmeldt 17. Feb 10
Skrevet kl. 21:15
Mange tak for de pæne ord. Er der ikke nogle der kan kommemmed nogle gode råd?
Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 21:27

Virkelig nice hjemmeside, flot design osv. 

Jeg vil helt klart holde mig opdateret hvad det nye er derinde osv. 

Vil ønske jer Held og Lykke med det i fremtiden!

Venligt Hilsen 

Kristian Lim Andersen

Fra Langeskov
Tilmeldt 20. Nov 08
Indlæg ialt: 1128
Fra  Marjoe ApS Marjoe.dk Skrevet kl. 22:02

Ser spændende ud, vil da lige følge den, det kunne jo være der kom lidt interessant om smykker til mænd. Big Smile

Fra Varde
Tilmeldt 7. Nov 08
Indlæg ialt: 58
Fra  Bikein Skrevet kl. 22:03

FrederikSand:
Mange tak for de pæne ord. Er der ikke nogle der kan kommemmed nogle gode råd?

Glæder mig til at se de videoer I arbejder på. Bliver spændende at se hvad det bliver til.

Hvad med konkurrencer? I viser nogle forskellige gadgets, tasker, personlige pleje produkter osv.. Dem kunne man måske vinde?

Selvfølgelig ville noget mere indhold være super men Jeres planer om 2-3 artikler hver dag vil hurtigt ændre dette.

Fra Slagelse
Tilmeldt 20. Oct 10
Indlæg ialt: 342
Skrevet kl. 22:16

Har læst alle jeres annoncer indtil videre og ved allerede 100% det er noget jeg vil følge med I !

Gode råd har jeg ikke, har ikke fået øje på noget kunne gøres bedre, idet I har skrevet der vil komme tv-show og live. Så syntes jeg ikke der mangler noget, dog skal jeg da nævne noget hvis jeg enten opdager noget i kunne have med eller syntes i skal have med.

Venligt Hilsen

Kristian Lim Andersen

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)