Hej, som overskriften antyder, så er jeg nået igennem det første halve år, hvor jeg i sommers tog de spæde skridt ud i det ukendte, nemlig at lave affiliate hjemmesider, efter et hint fra Martin Thorborgs interview med Simon M. (Tak for det!) Efteråret gik med at finde nogle nye emner at tjene på og teste diverse annonceringsmuligheder af, og så til min store stolthed, få udviklet et komplet CMS system (One site to rule them all) og et smart design. Nu kører det, der kommer besøgende og der er overskud, som dækker mine egne faste udgifter. Men, hvis det skal blive rigtigt sjovt, hvad skal der så til? Jeg vil skabe noget som får meget trafik og ikke mindst hjælper folk. Skal jeg bare opkøbe en masse domæner i .se .no. .fi .uk .com osv... og så samme procedure. Det er vel i bund og grund det, men det bliver så sandelig også meget ensformigt og der må være en hurtigere vej opad.. jeg kan bare ikke lige gennemskue hvor den er :-) |
For det skal blive rigtigt sjovt, kræver det dine sider rangerer højt i Google, på de relevante søgeord :)