Jeg har næsten fået færdigudviklet et innovativt site i Indien for sundhedspersonale. Jeg har også haft outsourcet design. Men oplever desværre her, at kulturbarrieren er lidt for stor. Så designet er desværre ikke i top endnu. Portalen er endnu ikke offentlig, men jeg har virkelig brug for hjælp til et originalt design i et blue ocean marked. Et design, som huskes... Er iværksætter med stram budget... Er der nogle, som har en ide, hvordan jeg kan få hjælp til design uden, at det koster en herregård? |
L M Berrig:Er iværksætter med stram budget... Er der nogle, som har en ide, hvordan jeg kan få hjælp til design uden, at det koster en herregård?
Men du VIL få noget ud af det - vil du ikke? Hvad får designeren ud af at gå ned i pris, når det eneste han får ud af det er mindre penge, og et nyskabende design til dig, som DU tjener penge på, og endnu flere pga. besparelserne..
Er du sikker på din idé, så må der investeres lidt i den - tages lidt ricisi.. Men selvfølgelig.. hvis man kan slippe - så gør man jo det - det er jeg enig i.