Hej Aminoer. Så er der brug for råd igen. Jeg har nu været online i en måned med Mobil og Bredbånd og synes selv at det er gået stille og roligt frem med trafikken. Efter at nyhedsværdien havde lagt sig og trafikken blev normal, kunne jeg se at trafikken fra google steg, men pludselig den 28 december har jeg 0 besøgende via søgemaskiner og kan også se via Rank checker at jeg er ude af top 100 på diverse søgeord. Skal dog siges jeg ikke havde topplaceringer, men 8 som det bedste. Hvad har jeg/gør jeg forkert her!? Der har været stille henover jul, men pludselig 2 januar får jeg rimelig meget direkte trafik, det kan jeg heller ikke lige gennemskue hvorfor den pludselige fremgang der!?
Et andet spørgsmål, ifølge webmasterværktøjer har mine kategorier identiske meta beskrivelser og det anbefaler google at jeg retter, men hvordan retter jeg lige dem, da jeg bruger All in one seo? Håber i har tid til at give et svar i må i hvert fald have en god aften.
Daniel |
hej daniel få optimeret din title, og læs alle indlæg på min blog som du finder i min signatur, også få dig nogle flere inbound links.