Du kunne også prøve demmi, domænet demmi.dk er ledigt, og du skal udtale det som du udtaler Amino
Jeg synes at Dommi lyder noget bedre i min øre men jeg glad for dine ideer, men hvis du kunne finde på nogen med a så ville det være endnu bedre kan se du er god til det :D
Du kunne også prøve demmi, domænet demmi.dk er ledigt, og du skal udtale det som du udtaler Amino
Jeg synes at Dommi lyder noget bedre i min øre men jeg glad for dine ideer, men hvis du kunne finde på nogen med a så ville det være endnu bedre kan se du er god til det :D
Dommi.dk er faktisk ledigt, men jeg skal nok prøve at komme på nogle:) hmm hvad med ammu - gulvservice?
The Hypnotist: Jeg kan godt se det lyder meget godt GoGu og at det ser os meget godt ud men det lyder måske ikke så dansk, det er jo danmark jeg har tænkt mig at arbejde. Tak for ideerne du kommer bare med nogle flere hvis du har det :)
Cyberman29: Jeg har tænkt lige over det siden igår og jeg tro heller ikke lige det blev det ord for jeg synes at det måske er en lille smule at udtale især hvis det er Hr og fru hansen jeg skal arbejde for og det er mening at det skal være min primær kunder.
Jocob R: Tak for den, det er bare super der tro jeg lige vil side og kigge lidt på det kan jeg jo være lige pludselig kommer noget.
Jeg er selv kommet på nogen ideer og jeg ville høre hvad jeres meninger er om dem:
Godtgulv.dk var et super godt forslag synes jeg.
Så behøver du ikke gulvservice tilføjelsen, men kan bare nøjes med at hedde Godt Gulv A/S - det lyder sgu som et vindernavn :)
Ja det vil jeg give dig rat i men der bare ikke der jeg er ude og lede efter, leder jo efter et navn uden betydning eller 3 bogstaver der betyder noget eller bare lyder godt
AIG og AIGE er gode bud, men begge optaget med .dk - det er svært at finde ledige domæner med kun 3 tegn. Så husk at tjekke om dk-domænet er ledig (som alle de andre gør) før du beslutter dig.