Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn ude betydning - Kan I Hjælpe

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Cyberman29:

Du kunne også prøve demmi, domænet demmi.dk er ledigt, og du skal udtale det som du udtaler Amino

Jeg synes at Dommi lyder noget bedre i min øre men jeg glad for dine ideer, men hvis du kunne finde på nogen med a så ville det være endnu bedre kan se du er god til det :D

Fra Frederikssund
Tilmeldt 13. Apr 07
Indlæg ialt: 423
Fra  Green Hypnose Frederikssund Skrevet kl. 23:38

GoGu - Gulv service

Godt Gulv (GoGu)

GoGu.DK er ledigt

NiFlo.DK (Nice Floor)

Hypnose er en kreativ måde at løse dine problemer på.

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 21:06

negik:

Cyberman29:

Du kunne også prøve demmi, domænet demmi.dk er ledigt, og du skal udtale det som du udtaler Amino

Jeg synes at Dommi lyder noget bedre i min øre men jeg glad for dine ideer, men hvis du kunne finde på nogen med a så ville det være endnu bedre kan se du er god til det :D

Dommi.dk er faktisk ledigt, men jeg skal nok prøve at komme på nogle:) hmm hvad med ammu - gulvservice?

Domænet ammu.dk er ledigt:)

Tilmeldt 23. Jul 10
Indlæg ialt: 152
Skrevet kl. 21:18

Her er en glimrende enkel navnegenerator: http://www.dotomator.com/web20.html

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 00:22

The Hypnotist: Jeg kan godt se det lyder meget godt GoGu og at det ser os meget godt ud men det lyder måske ikke så dansk, det er jo danmark jeg har tænkt mig at arbejde. Tak for ideerne du kommer bare med nogle flere hvis du har det :)

Cyberman29: Jeg har tænkt lige over det siden igår og jeg tro heller ikke lige det blev det ord for jeg synes at det måske er en lille smule at udtale især hvis det er Hr og fru hansen jeg skal arbejde for og det er mening at det skal være min primær kunder.

Jocob R: Tak for den, det er bare super der tro jeg lige vil side og kigge lidt på det kan jeg jo være lige pludselig kommer noget.

Jeg er selv kommet på nogen ideer og jeg ville høre hvad jeres meninger er om dem:

AIG  - Alt i gulve

AIGE - Alt i gulv ekspresise 

Hvad synes i?

Mvh Negik

Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 01:21
Godtgulv.dk var et super godt forslag synes jeg. Så behøver du ikke gulvservice tilføjelsen, men kan bare nøjes med at hedde Godt Gulv A/S - det lyder sgu som et vindernavn :)
Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 14:43

Ja det vil jeg give dig rat i men der bare ikke der jeg er ude og lede efter, leder jo efter et navn uden betydning eller 3 bogstaver der betyder noget eller bare lyder godt

Fra Randers
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 2018
Skrevet kl. 15:04
AIG og AIGE er gode bud, men begge optaget med .dk - det er svært at finde ledige domæner med kun 3 tegn. Så husk at tjekke om dk-domænet er ledig (som alle de andre gør) før du beslutter dig.
Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 15:10

gxt.dk

mfu.dk

tebo.dk

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 15:19

Kristian: AIG er optaget men ikke agie.dk har lige tjekket ellers må man jo bare lave med nogen - i eller noget i den stil. Kan man ikke godt det?

Nicolaj: Står de for noget dem skrevet eller kommer der bare lige ud af den blå luft?

Side 3 ud af 5 (45 indlæg)