Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn ude betydning - Kan I Hjælpe

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)
Tilmeldt 5. Dec 10
Indlæg ialt: 43
Skrevet kl. 21:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle sammen.. 

Jeg er igang med at starte en virksomhed og jeg kunne godt tænke mig at bruge et navn som ikke har nogen betydning eller bruge et navn fra et eller historie noget feks den først hun på måne hed Laika. 

Det må meget gerne 2 stavles ord for det er nemlig meget nemmere at husk og stave så det bare er noget der sidder fast først gang, man siger det eller høre det.

Jeg synes det er rigtigt svært at selv kommet på Dino, men det synes jeg os selv lyder lidt som et dyre firma og det er det ikke.

Mvh Negik

Tilmeldt 9. Sep 10
Indlæg ialt: 112
Skrevet kl. 22:03

Jeg ved godt det ikke skal henvise til noget bestemt produkt. Men det kan alligevel hjælpe lidt på fantasien at få at vide hvad virksomhed det er det skal repræsentere?

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Indlæg ialt: 793
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:03

negik:

Hej alle sammen..

Jeg er igang med at starte en virksomhed og jeg kunne godt tænke mig at bruge et navn som ikke har nogen betydning eller bruge et navn fra et eller historie noget feks den først hun på måne hed Laika.

Det må meget gerne 2 stavles ord for det er nemlig meget nemmere at husk og stave så det bare er noget der sidder fast først gang, man siger det eller høre det.

Jeg synes det er rigtigt svært at selv kommet på Dino, men det synes jeg os selv lyder lidt som et dyre firma og det er det ikke.

Mvh Negik

Kan du beskrive hvad dit fima laver, så er det lidt nemere at hjælpe?

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:05

Ja selvfølgelig kan jeg det, det er et gulv firma men jeg vil ikke have at det hedder noget med gulve for det skal hed navnet og gulv service havde jeg forstillet mig

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 22:12

VDL.dk er ledigt

Du kunne kalde dig VDL Gulvservice og skynde dig at hapse domænet. Der er ikke ret mange 3 tegns domæner tilbage med en .dk endelse, slet ikke med så almindelige bogstaver.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:14

Måske en lille smule mere beskrivende?

Hvad hedder du evt til efternavn?:)

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:17

Jeg hedder nick Nygaard

Bor i Kgs. Lyngby

Har en grå bil 

Bare skriv hvis der mere du synes jeg mangler.

Hedgefond: Hvorfor skal det være VDL??

Fra Danmark
Tilmeldt 31. Aug 10
Fra  CON Media Skrevet kl. 22:30

nygaardgulve hmm, ej ved jeg ikke rigtig... du sagde jo det ikke måtte betyde noget

Tilmeldt 5. Dec 10
Skrevet kl. 22:32

Ja men det har har jo betydning, jeg er mere ude efter noget aller den her stil Doma eller dino osv.. Tre bogstaver må det os gerne være

Fra Silkeborg
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 2
Fra  Fifti Skrevet kl. 22:35

kigned.dk er også ledigt. Det er 2 stavelser og har relevans til gulvservice på en indirekte og lidt funny måde (hvis man altså ligesom jeg har en lettere fucked up humor)

Side 1 ud af 5 (45 indlæg)