Hej, vi har fornyligt opdateret vores hjemmeside og jeg tænkte på om der ikke er nogen der kan sige hvad de synes om den. Altså er den brugervenlig og er der andet som ville være godt at have med? Det ville være rart med et udefra kommende synspunkt :) Derudover er der så nogen der har gode erfaringer med hvor det er godt at reklamere for sin hjemmeside på internettet? Følgende er vores hjemmeside: www.StellaNova-Gulve.dk
På forhånd tak for jeres hjælp!
|
Det er en udmærket idé, at have gulv som baggrund, men der mangler nogle ting i udførelsen af webdesignet. Gulvet i baggrunden er meget mørkt - er det egentlig realistisk at nogle vil vælge sådan et gulv? Det ser lidt forkert ud.
Den sorte baggrund bag indholdet har afrundede hjørner, men billedet i toppen går ud over den baggrund. Det virker ikke professionelt. I det hele taget mangler webdesignet et professionelt præg. Typografien og farverne ser lidt tilfældige ud.
Jeg er grafiker, så selvfølgelig er jeg lidt kritisk. Men det tror jeg også, at mange andre er. Folk er vant til at se godt design. Derfor håber og tror jeg på, at det kan betale sig at hyre en god webdesigner og ofre lidt ekstra på sin hjemmeside. Nu håber jeg ikke, at det er det I har forsøgt?
Det hænger meget sammen med hvilken slags virksomhed man er og hvem man ønsker at henvende sig til. Jeres hjemmeside forklarer hvem I er og hvad I laver. Viser nogle referencer og har et par gode funktioner. Hvis I er godt tilfreds med det, så er det måske ikke nødvendigt at betale for en god webdesigner.
I forhold til brugervenligheden er den ok, men et bedre webdesign vil kunne give hjemmesiden lidt mere overskuelighed.
I bør dele jeres telefonnummer på kontaktsiden der står 60905048, men der bør stå 6090 5048. I kunne godt tilføje lidt information omkring jer selv, jeres erfaring osv.