Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan spotter jeg, om en blog tillader dofollow links?

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)
Tilmeldt 8. Jan 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Det er ikke nemt og se. Fordi man kan se det på mange måder.

Hilsen Korn.

Lille dansk linkkatalog | Tilføje dit link her Big Smile

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15050
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 18:24

Martin Hegelund Møller:

Der kan være flere formål ved at vide, om man det link man vil få er nofollow eller dofollow. For det første kan du godt have ret i, at sider med nofollow typisk sender flere besøgende, der klikker på linket. Men kigger du på længere sigt, kan et dofollow link måske give samme antal eller flere indirekte besøgende.

For det andet er det ikke uvæsentligt om du bruger dit link til at linke til dit "money site" eller til det, det vel egentlig er beregnet til: At linke til en side hvor folk kan læse mere om dig og din baggrund. :-)

Vi er skam helt enige ;D
Grunden til jeg skrev det var, at hvis man alligevel er inde på en side, og har en brugbar kommentar til indlægget, artiklen osv, så kunne man ligeså godt tage linket med, selvom det var nofollow, og evt nyde godt af de ekstra besøgende...

Men langsigtet så er dofollow selvfølgelig bedst, men man kan jo ligeså godt tage det hele med ;D

Fra Nyborg
Tilmeldt 5. Dec 08
Indlæg ialt: 156
Fra  Aktiv Fundraising ApS Skrevet kl. 01:00

Hej

Hvis du har Firefox browseren installeret (som kan anbefales til mange tekniske ting) kan jeg anbefale dig plugin'et NoDoFollow (søg på det inde fra browseren via tilføjelser). 

Når du har installeret dette plugin, kan du når du står på en side, højreklikke og vælge NoDoFollow. Herefter markere den alle links enten lyserød eller med blå baggrund. 
Hvis linket er lyserødt, så er det et nofollow link, mens det selvfølgelig er Dofollow hvis det er med blå baggrund.

Nemmere kan det ikke være. Det er ihvertfald nemmere end at skulle se på kildekoden hver gang.

Du kan også læse en mere udførlig vejledning her.   

Venlig hilsen, Steffen Gregersen
Fundraiser og ejer i Aktiv Fundraising ApS

Side 2 ud af 2 (13 indlæg)