Jeg kan ikke komme på amino.dk ved de fleste store trådløse netværk min trådløse forbindelse på min bærbar og på min skole vuc har endnu ikke tjekket alle trådløse netværk om problemet er der , er der andre der har samme problem som mig ?
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
faktisk kun amino.dk idag , jeg kunne ikke komme på amino.dk min trådløst forbindelse på min skole og min egen trådløs forbindelse, ved ikke om det er pga. sikkerhed for jeg har slået pin kode fra så logger ind med samme på min trådløse forbindelse
pin kode der spørges om når jeg går på internet
har lige prøvet ved min trådløse forebindelse at komme på amino.dk der virker siden ikke
poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows
Amino.dk har være utilgængelig nogle timer i dag, iflg. aminos twitter konto pga. en domænefejl.
Det giver mening, hvis der med domæneproblemer menes DNS-problemer, idet amino.dk stadig ikke er tilgængelig via eks. TDC-forbindelser der bruger ns3.tele.dk, som endnu ikke resolver amino.dk korrekt.
Jep, Amino har været nede 2 timer i dag pga. domæneproblemer. Jeg må indrømme at jeg endnu ikke helt forstår hvad der er sket. Domænet er betalt frem til Maj i år, så det er ikke det. Men jeg håber alle kommer på igen i løbet af i aften.
Umiddelbart er det blot at skrive 'www.amino.dk' istedet for 'amino.dk' - så fungerer det fint her :-))
Hej Christoffer
Jeg kan desværre ikke teste om det bare var så enkelt, nu virker både med og uden www på ns3.tele.dk, som er den server jeg konstaterede problemet på :-)
Det ser ud til at amino.dk er på vej tilbage igen :-)
Til amino-crew: Jeg ved godt at det er p.... træls når sådan noget sker, og man sidder og bander og river sig i håret og bekymrer sig om sine brugere og kunder. (og hvad de tænker) Men tag det bare helt roligt, jeg synes normalt amino.dk er et stabilt site og vi kan sagtens finde på andet at lave i de par timer I opbyggede jeres mavesår ;-)