Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tekanden

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Så fik jeg endelig startet en ny webshop sammen med en anden. Gået med den her ide i lang tid, og har nu fået den udført. 

Systemet er magento - og har taget en hel del tid for at få til at virke korrekt, paypal betalings løsning.

Nu vil jeg så høre om nogle af jer Aminoer har nogle gode forslag til hvordan jeg kan få gang i salget og hvad i generelt synes om udseendet, produkter - Forslag  / ideer / tanker osv.  :)

Link: http://tekanden.com

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Oct 10
Indlæg ialt: 254
Skrevet kl. 12:41

Fin side. Jeg kan godt lide opbygningen af den, men som næsten alle andre der sælger Te er det standard Te du sælger. Jeg mangler personligt en shop hvor jeg kan købe de specielle Te som Te blomster der folder sig ud i et glas osv. Det er meget svært at finde i Danmark.

/Flemming

www.senbi.eu - Dit motions site.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:47

Flemming Jensen:

Fin side. Jeg kan godt lide opbygningen af den, men som næsten alle andre der sælger Te er det standard Te du sælger. Jeg mangler personligt en shop hvor jeg kan købe de specielle Te som Te blomster der folder sig ud i et glas osv. Det er meget svært at finde i Danmark.

/Flemming

Hej Flemming.

Takker for dit svar. Kender godt de blomster du snakker om (og de andre super fine af samme type) - Og vil da se om jeg kan finde en leverandør af sådan nogle typer.

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:48

Sælger du Kushmi te? :D

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Fra  Websitecare Skrevet kl. 12:51

Blogtips:

Sælger du Kushmi te? :D

Hej Blogtips.

Gør jeg desværre ikke - Kan være det kommer senere. Udvider stille og roligt de forskellige typer. :)

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 12:54

Det vil i hvert fald være en god idé!

Kender mange der drikker det, men de synes det er dyrt i længden, så hvis du kunne skaffe noget Kushmi te, til en lavere pris end dine konkurrenter, så er der kunder i biksen og jeg skal nok skaffe nogle til dig :D

Fra Vanuato
Tilmeldt 24. Apr 09
Indlæg ialt: 1458
Fra  Kaffes Skrevet kl. 13:02

Hej Kim

Jeg syntes det er en super side - men der mangler lidt oversættelse ved 'checkout' og så mangler jeg en Dankort mulighed.

De der blomster der omtales er typisk Jasmin blomster og der findes en del af dem på nettet i forvejen så også det er et hårdt marked.

Vi sælger ikke te da vi ikke har kompetencen, men vi/jeg prøvesmager en del te - jeg er personlig ikke den store tedrikker, men er nu faldet for de rene grønne teer som ikke oxideret, fermenteret eller tilsat smagsaromaer. Blød mild og rund.

Kusmi te er i de fleste tilfælde stærk overvurderet i sin pris/kvalitets ratio.

Men fin side og lyt ikke til en kaffedrikkers holdninger om te :-)

De bedste kaffe hilsner
Søren

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)