Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hardwareudvikling

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 01:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg har brug for at komme i kontakt med nogen, som kan hjælpe mig med udvikling af nyt hardware. Slutproduktet skal være lignende iPAD eller Smartphone blot uden telefon. Den skal være online og kunne kommunikere med en server i Danmark via enten WI FI eller 3G/4G. Produktet må ikke være for stor - max 9,7 " touch skærm (er måske endda for stor) og skal kunne klarer et mindre softwareprogram, som endnu ikke er udviklet. Hvis begge udviklinger kan foregå sideløbende vil dette være perfekt, men ikke et krav.

Med venlig hilsen

Michael Christensen

Tilmeldt 28. Sep 07
Indlæg ialt: 1312
Skrevet kl. 09:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Har du overvejet blot at udvikle dit software til en af de eksisterende tablets på markedet?

Produktudvikling (hardware) er enormt dyrt og der vil gå mange år før omkostningerne er tjent hjem igen.

Fra Ikast - Silkeborg
Tilmeldt 28. Dec 07
Indlæg ialt: 31
Skrevet kl. 10:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Jeg kan muligvis hjælpe dig, men jeg behøver flere oplysninger.

Du kan kontakte mig på niels(a)favetronics.dk eller i en privat besked her på sitet.

Se evt lidt mere om mig på www.favetronics.dk

Med venlig hilsen

Niels Vedel

Udvikling af embedded elektronik til industrielle løsninger: www.FAVetronics.dk

Fra Valby
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

Hvis du kan klare dig med softwareudvikling til en eksisterende tabletplatform, kan jeg godt levere udviklerne til softwaren. De er både dygtige, effektive og ikke mindst til en fornuftig pris.

Mvh

Morten Balstrup

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 16:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Kasper

Tak for dit svar. Jeg har overvejet at få lavet softwaren til en eksisterende tablets, men der er nogle begrænsninger i hardware, som bliver svære at få indpasset i produktet. Der må ikke være anden kommunikation end til selve vores system og derfor ikke mulighed for internetadgang eller mulighed for telefon. Men jeg er heller ikke helt opdateret på hvilke eksisterende muligheder, der allerede findes og hvilke der kan tilpasses vores produkt. Det er jeg igang med at undersøge, men vil da gerne hører andres ideer.

Med venlig hilsen

Michael Christensen

Fra Århus
Tilmeldt 15. Oct 10
Indlæg ialt: 17
Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Jeg ville helt klart tage udgangspunkt i en eksisterende Tablet. Evt købe et parti i Kina og kode direkte dertil.

For omkring et år siden havde jeg gang i noget der lyder som et lignende projekt, men blev nødt til at lægge det på hylden på grund af manglende tid. Hvis du er interesseret kan du skrive en PM og jeg kan give dig kontakten til min "kineser"

 

Mvh

Claus Bang Olsen - Lilienhoj Consulting

Fra Valby
Tilmeldt 21. Jul 07
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Michael

 

Softwareudviklere kan jeg skaffe til dig, hardwaredelen kan muligvis også lade sig gøre, det skal jeg dog lige undersøge; men gør det hvis du er interesseret.

Jeg kan skaffe dig sw-udviklere, der har flere års erfaring med udvikling til apparater med touchskærme. Det foregår via et dansk-pakistansk firma (hovedkontor i DK, al udvikling i Pakistan).

Hvis du har behov for det kan jeg også arrangere en sparring omkring valg af optimal teknologi.

Jeg vil, som de andre, anbefale at gå efter en eksisterende tabletplatform, hvis det kan lade sig gøre, det vil holde omkostningerne nede. Nyudvikling af hardware løber hurtigt op.

Det vil dog være nemmere at komme med gode råd, hvis der kommer flere detaljer på bordet.

Send evt. en pm, hvis du er interesseret i noget af ovenstående. Så vil jeg også kunne give dig nogle referencer på projekter udviklerne har gennemført tidligere.

Mvh

Morten 

Fra Odense S
Tilmeldt 21. Apr 10
Indlæg ialt: 23
Fra  Likasso Skrevet kl. 22:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Tak for dit svar. Jeg har dog selv en software udvikler ansat til et andet projekt, så det er primært en hardware udvikling, som jeg har behov for. Det kan dog også være både og da han i forvejen er hængt godt op af det andet projekt.

Med venlig hilsen

Michael Christensen

Tilmeldt 23. May 10
Indlæg ialt: 118
Skrevet kl. 23:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg havde en ide om et lignende produkt mht. kommunikationsmuligheder men ikke nødvendigvis som tablet PC (mere som en slags stander), men ville meget gerne bruge standard HW med mere eller mindre standarde PC / industriel PC komponenter, men har opgivet det pga. andre forretninger og udviklingsaktiviteter.

Jeg vil også give de andre svar at du skal revurdere om det er absolut nødvendigt med custom udviklet HW - jeg er ofte blevet i en fase hvor det er vigtigt at tjekke om der er overhoved interesse hos nogle potentielle kunder, og til det formål er det mere vigtigt i mine øjne at de vigtigste SW funktioner er til stede, men HW behøver ikke nødvendigvis at være den endelige slut produkt. Så jeg vil egentlig gerne foreslå at du skaffer dig noget HW der kan bruges il demo og går tidligt ud til kunderne for at få relevant feedback, dine specifikationer får måske også en løft på den måde og du bliver lidt klogere hvad der skal til for at få success.

Du må meget gerne kontakte mig direkt hvis du gerne vil have lidt sparring omkring ideen, jeg har også noget HW som bruges til udvikling på andre projekter (ikke så meget kommunikation som du ønsker i øjeblikket) og kan skaffe folk til SW udvikling i udlandet.

Fra Taulov - Fredericia
Tilmeldt 18. Apr 10
Indlæg ialt: 111
Fra  WedeCon Design - Elektronik Prototype Produkt Udvikling Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

 

Hej Michael

     Jeg formidler embedded software & hardware udvikling  ( dvs outsourcing ) til Indien

      Det er to af Indiens største og bedste udviklings huse                                                        som jeg repræsenterer her i Europa og formidler til.

Super billige time priser !!

Din opgave beskrivelse passer 100% inden for deres kompentancer-

Du kan jo tage kontakt til mig ,  kontakt details kan findes på min hjemme-side  http://c22.dk

 Hjemme-siden viser kun meget kortfattet deres muligheder . Jeg vil meget gerne sende en detailerede kompetance profiler af begge firmaer til dig --

    Desuden kan jeg selv tage mig af mindre hardware udviklings opgaver

Også  produktion , helt op til box niveau , kan jeg også klare .. både KINA og Indien

 Hjemme-side http://www.c22.dk

Ser frem til at høre fra dig.

Mvh

Werner

 

Elektronik Produkt Udvikling, Bluetooth, WiFi, GSM, NB-ioT

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)