Hej alle iværksættere. Jeg har lidt for meget fritid ved siden af mit studie og fuldtidsarbejde :D Fornylig er jeg selv blevet sommerhusejer, og har i den forbindelse fået blod på tanden til at opstarte lidt "sommerhusservice", hvis man kan kalde det det. Det er min tanke at slå mig ned i vestsjælland og dække de forskellige områder der er inden for rimelig kørselsafstand. Hvordan plejer det at foregå? Mht. faste aftaler og priser mv.? Jeg har brug for jeres hjælp til at få foden indenfor hos mulige kunder. |
En af mine venner fortalte mig faktisk helt tilfældigt her til nytårsaften, han kender en der har en lille sneryder, og han tog 500 kr. for en sæson i sit område.
Han havde masser af kunder. Jeg syntes først det lød billigt (ville selv købe hvis jeg fik det tilbud) men kunne godt se på regnestykket at det var da en god lille ekstra indkomst for ham, da han havde en masse lokale kunder.
Personligt slog jeg nu nok osse til hvis det var 100-200 kr. pr gang. Slipper helst, og når jeg selv ryder er det kun absolut det nødvendige der bliver taget :)