Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

ferie med webshop

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Ringsted
Tilmeldt 19. Dec 10
Indlæg ialt: 66
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

hejsa ved ikke om det er rigtige sted og skive dette spøgsmål

men mig og kone er i gang med og forhandle med en om og overtage en webshop og starte en op selv

men vi tænker på hvordan du kare det med og have en webshop og holde ferie

kan man gøre det af man er ærlige over for ens kunder af man er på ferie og derfor kun tjekker bestilinger freksempel 5 føre ferie og så onsdag og igen mandag onsdag mellem kl 15 og 17

hvordan går du / i det ????

Fra Horsens
Tilmeldt 16. Nov 10
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 04:25
Fra Ishøj
Tilmeldt 6. May 10
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 06:26

Når tingene går stærkt på nettet, så vil folk også have deres ting hurtigt... jeg havde nok ansat en til at tage imod feriebestillingerne, ellers risikerer du at miste kunder i det lange løb.

Fra Manila, Filippinerne
Tilmeldt 21. Jun 07
Indlæg ialt: 1558
Fra  1902 Software Development Corporation Skrevet kl. 06:31

Ferie er vigtigt!

Hvad med at bruge dropshipping og så bare sende dem orderne?

Mvh

Peter

Tilmeldt 4. Feb 08
Indlæg ialt: 1318
Fra  Kirstens Quilt Skrevet kl. 08:39

Jeg har en til at passe shoppen og sende varer, når jeg holder ferie. Jeg sørger selv for at checke mails og besvare dem.

MVH
Kirsten

Kirsten www.kirstensquiltshop.dk

Tilmeldt 24. Jul 07
Indlæg ialt: 832
Fra  Ulrik Rode Skrevet kl. 08:43

Selvfølgelig kan det lade sig gøre at holde ferie, -og det skal også være muligt!:) Og uanset hvad så har alle webshops og andre butikker stille perioder, og er du igang med at overtage en eksisterende webshop, så får du vel også adgang til ae se nogle regnskaber? - Dermed kan du også se hvornår det er mest hensigstsmæssigt i kan lægge jeres ferie.. Men jeg tror feks. ikke at mange webshops har meget at lave i juli måned, - eller for den sags skyld  her mellem Jul og Nytår..

Hvordan man vælger at gøre det, må så være op til den enkelte selv, og man vil lukke helt ned, - eller som du selv beskriver vil tjekke mails og ordre med jævne mellemrum... Men meld ud på hjemmesiden at der pga er ferie er lidt længere svar- og leveringstid på hhv kundeservice og levering, det har langt de fleste forståelse for, - de holder jo også selv ferie..;-)

Fordi man starter selvstændig virksomhed bliver man jo ikke bundet på hænder og fødder, - tværtimod - det modsatte skulle da gerne være tilfældet..;-))

Held og lykke - og go' ferie..;-)

Ulrik

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)