Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kuglepen indkøb

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 20:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle på Amino

Jeg har fået et et godt tilbud ( Synes jeg selv ) på en stor mængde kuglepenne fra en fabrik i udlandet, men jeg ved ikke hvad engros prisen på en kuglepen er i DK, da jeg aldrig har solgt disse før, og jeg har ikke lige en indkøber i mit netværk

Så jeg håber at en af jer ved hvilket prislag en standart kuglepen er i, ( Indkøbsprisen for boghandler, supermarkeder o.l ) 

Pft.

Nikolaj

Tilmeldt 24. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 23:24

Det kommer meget an på hvilke kuglepenne der er tale om - de findes jo i en billig version til 1,- stykket og de dyre som ligger på 20,- dog kan du få kuglepenne op til et par tusinde pr. styk ;-)

Jeg bruger nogen til ca. en 20'er da jeg gerne vil have at den ligger ordentligt i hånden.

Tilmeldt 7. Feb 09
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 21:21

Ja det er jeg klar over ;) Men jeg tænker på de der bliver solgt for mellem 8 til 35 kr hvor de ligger i indkøbspris.

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 07:51

De billige standardkuglepenne vi har giver vi under 0,50 kr for pr stk. og vi importere dem ikke selv, så jeg vil tro, vi har samme priser som en boghandler..

Generelt har de temmelig god avance på, fx en blyantspidser som sælges til min. 10 kr., giver vi 0,78 kr for i indkøb.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)