Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Med eller uden billeder?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 20:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens

Jeg sidder og arbejder på min blog og kunne godt tænke mig at høre om i syntes der skal være tilknyttet et billede til hvert enkelt blogindlæg eller ej?

Tag et kik på Tholst.dk der er en halvdelen med billeder og og en halvdel uden.

Er det måske den bedste løsning kun at indsætte billeder hvis det har værdi for selve indlæget? 

Hvad syntes i? :)

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:25

Jeg synes at det er rart med nogle billeder, men synes ikke nødvendigvis at du skal have billeder til alle indlæg. Kan nogen gange være svært at finde billeder der lige passer.

Fra Horsens
Tilmeldt 18. Dec 10
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 20:39
Tilmeldt 16. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 21:02

Et hus uden vinduer, er en blog uden billeder.
Det ville være trist at se et hus uden vinduer, det ville også være trist at se en blog uden billeder. Først og fremmest skaber billeder liv på din hjemmeside, og siden virker mere seriøs, og den udstråler at der er gjort noget ud af den. Det er ikke bare tungt stof det hele, der skal også være noget visuelt. Husk på, at billeder siger mere end 1000 ord, derfor kan
billederne også erstatte noget tekst.
Du kan eksempelvis bruge billeder som thumbnails i dine indlæg, de hjælper med at bidrage til din overskrift, altså de fortæller det din overskrift fortæller bare visuelt.
Du kan indsætte nogle bannere på din side, men pas på med at misbruge bannerpladsen, det gider folk ikke at se på! Men et par bannere er ganske fint, og det bringer og siden mere liv.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)