Hej alle amino'er. God nytår, håber alle er kommet godt ind i det nye år, uden for mange ulykker, når men nok om det vi kan jo ikke stå stille her i det nye år, og vi skal derfor desværre sælge vores nok kæreste eje oddsspillet. Der er er desværre kommet mange ting i vejen for vores ellers utroligt sjove side projekt, Vi har derfor set at det var nødvendigt at sælge, for at siden får den rette fremdrift fremover.
Odsspillet.dk blev startet som et "for sjov" projekt, som gik ud på at unge under 18 skulle have mulighed for at oddse på fodboldkampe, og modtage en form for gevinst, hvis de var den bedste oddser. Inden for det seneste år er oddsspillet.dk steget gevaldigt med brugere, som kommer helt automatisk, de seneste 4 måneder er der kommet 500 nye brugere. For nyligt, satte vi en vip sektion op, hvor det var muligt for 30 kr at få en masse fordele, uden nogen form for reklame skaffede det 20 salg af VIP. Denne funktion gør at siden har stort potentiale.
Jeg kan blive ved med at plabre løs om hvad selve siden kan, hvad den er i stand til eller ja hvad den kan udhvikle sig til. jeg vil i stedet komme med nogle hurtige faqs om siden.
over 2000 brugere 500 brugere på 4 måneder, kommer af sig selv Smart viral facebook app 2600 besøg i december Stort potentiale Plads til reklamer, samt evt. Sælge dem Har på de gode dage +200 besøg/ dagen Mulighed for samarbejdsaftaler med de store fodboldnyhedssider Der er sat opo til VIP betaling som de første 20 har købt (uden markedsføring) via SMS Køre Adwords Gode erfaringer med facebook ads, hver bruger har kun kostet 5-10 kroner. Mange der kommer tilbage Mulighed for sonsorering af præmier Programmereet i php Jeg behøver vidst ikke sige hvilke mulighedder denne side, har ! den har kæmpe potentiale. og får hele tiden nye bruegere til. Pris og mere information omkring siden funktioner fås på: ch@chmedia.dk +45 5182 9999 Med velig hilsen Christopher Heilmann og resten af teamet bag oddsspillet.dk |
Hej alle.
Har nu modtaget mange hendvendelser, pr mail og telefon, med stor interesse på sitet. men lige for at få det hele på det rene, så er useriøse bud på omkring de 100 kr. lige meget.
Ser frem til at høre fra flere. :)
Mvh
Christopher