Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Affiliate tabel - wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Indlæg ialt: 1054
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 16:53
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej aminoer,

Jeg er  på vej til at starte mit første affiliate projekt. Og derfor har jeg brug for en tabel som lister nogle produkter, priser, osv.

Jeg har set dem på rigtig mange sider, og vil derfor høre om der findes noget plugin, skabelon eller lignende som man kan lave det udfra?

Tilmeldt 3. Sep 10
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 17:01

Hej Mark

Hvorfor koder du den ikke bare selv? :)

Gratis Hjemmeside Design hos TopMedia.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 17:34

Brian Jørgensen:

Hej Mark

Hvorfor koder du den ikke bare selv? :)

Fordi jeg har set så mange bruge det til wordpress, og går derfor udfra at der nok er noget som allerede er lavet.  

Altså der er jo ingen grund til at opfinde den dybe tallerken igen vel Smile

Fra Viby J, Århus
Tilmeldt 10. Oct 08
Indlæg ialt: 631
Fra  Søgemedier A/S Skrevet kl. 18:41

Der findes en del wordpress-prissammenlignings-premium-templates derude, så det var måske også en mulighed?

Altså ikke en plug-in, men en template, som er beregnet til netop den type tabeller. Kan ikke huske navnet på en specifik template, men er da stødt på dem indimellem.

Fra Herning
Tilmeldt 25. Feb 10
Fra  Adwords Bureauet Help2go - Online markedsføring & Branding Skrevet kl. 19:20

Tobias Thaastrup-Leth:

Der findes en del wordpress-prissammenlignings-premium-templates derude, så det var måske også en mulighed?

Altså ikke en plug-in, men en template, som er beregnet til netop den type tabeller. Kan ikke huske navnet på en specifik template, men er da stødt på dem indimellem.

Hej Tobias,

Tak jeg vil prøve at søge på prissammenlignings templates Smile

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 19:39

Tror ikke der findes noget plugin, men som der også bliver nævnt er der mange templates som er lavet til den slags sider.

Jeg ved mange af dem som laver det selv har lavet et script der loader det hele ind i databasen som nye poster.

Tag et kig på disse:
http://www.couponpress.com/

Og lidt læse stof:
http://www.jtpratt.com/series/wordpress-affiliate-store/ 

Fra Espergærde
Tilmeldt 26. Oct 10
Indlæg ialt: 151
Skrevet kl. 20:01
Jeg har brugt WP table reloaded på mobilogbredbaand.dk, som er et plugin til wordpress. Og så ved jeg at Martin fra exaweb udgiver deres prissammenligning plugin til gratis download inden længe. (beklager hvis der mangler breaks, men skriver på min iPad) Daniel

Gratis babypakker til kommende forældre - Gratisbabypakke.dk

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)