Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Alibaba.com - Hvor troværdigt er stedet?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 6. Sep 10
Indlæg ialt: 343
Skrevet kl. 08:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg var lige inde og kigge på alibaba.com da jeg er på udkig efter noget AV grej.

Jeg faldt over en del af disse (Gold Supplier - Verified Member)

Er det noget man kan stole på eller er det bare en titel man kan købe sig til? Nogen med erfaring?

Jeg prøvede efterfølgende at tage en chat med en såkaldt Gold Supplier og det virkede meget skummelt, at han kunne tilbyde mig en vare til ca. 235 USD, MEN hvis jeg bestilte 100 stk, kunne jeg få det til 35 USD/stk. Det virker MEGET utroværdigt. 

Fra København Ø
Tilmeldt 26. Jan 06
Indlæg ialt: 294
Skrevet kl. 08:59

Har før brugt alibaba til at finde leverandører med succes. Men som altid skal man holde øjnene åbne og bruge sin sunde fornuft. 

Jeg kan huske alibaba selv har nogle udemærkede guides til hvad man særligt skal være opmærksom på, prøv at søg derinde på fraud - så burde du finde det.

Arbejder med online salg og design.

Tilmeldt 30. Aug 10
Indlæg ialt: 282
Fra  Amarisas International Co., Ltd. Skrevet kl. 09:55
Som med alle andre steder på nettet, skal man selvfølgelig være opmærksom på en række ting inden et større køb. Jeg benytter selv Alibaba, hvor jeg finder kunder. Producenten har sandsynligvis ikke lyst til at sende et stk. af et eller andet produkt, og derfor sættes prisen derfor noget højere. Normalt er Alibaba et sted hvor kvantiteterne gerne skal lidt i vejret, inden det bliver interessant for begge parter.
Tilmeldt 25. Jul 06
Indlæg ialt: 1187
Skrevet kl. 13:51

Det er generelt også store prisforskelle på om det er en lokal der spørger efter priser, eller en europærer :-)

Det behøver ikke være fusk bare fordi der er så store forskelle på priserne, det kommer an på hvor meget der er inkluderet - er fragten f.eks inkluderet? så betyder det jo meget om du skal have sendt én eller flere. Et godt råd når du handler i f.eks Kina er, at du skal udpensle alle detaljer, da du ikke skal regne med at de tænker ret meget selv. Du skal være 100% sikker på at de har forstået det.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)