Jeg vil tilslutte mig de andre og sige, at det ser godt ud. Det virker godt, at webdesignet er enkelt.
Jeres referencer er altså rigtig gode! Ud fra dem kan jeg se, at I formår at lege med mønstre og detaljer og samtidig have et professionelt udtryk. Det kunne jeg måske godt tænke mig, at se lidt mere af på jeres egen hjemmeside også. Jeg kan godt se, at toppen har et svagt mønster, men det faktisk næsten umuligt at se det på min skærm. Så lidt mere grafik og detaljer vil ikke gøre noget :-)
Ud over det har jeg lagt mærke til et par småting ...
1. Linien "Vi leverer alt fra ..." burde deles. Måske inden og'et. Det vil se bedre ud grafisk og også være bedre for forståelsen.
2. Kan I ikke have en eller anden form for hover-effekt over billederne, så man ved og føler at de er klikbare? Måske en ramme som bliver synlig eller lignende.
3. Jeres mail bør være klikbar, særligt når I ikke har en kontaktformular.
4. Jeg er ikke SEO-ekspert, men jeg kan dog se at I ikke giver søgemaskinerne en chance for at finde jer. Dette er egentlig ikke i småtingsafdelingen :-) Kommer der en programmør forbi, så vil han nok også kommentere på jeres kodning og brug af tabeller.
Til sidst har et spørgsmål til jeres logo. Jeg kan naturligvis se hvad det danner, men hvad er de mørke pletter? Jeg tror I vil have stregen til at bukke, men det forvirrer mig, at de mørke streger runder for neden og for oven.
Grafisk synes jeg det er helt fint, men der er nogle mangler i udførelsen. Håber jeg kan hjælpe med mine forslag.