Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Webartisten er i luften...

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores hjemmeside har nu været oppe i en nogen uger snart, men jeg føler aldrig rigtig jeg har fået den feedback på siden jeg ledte efter, så derfor søger jeg den nu.

Siden er lavet med kun 1 side, men har planer om at få noget mere info omkring hvad vi tilbyder, sat billeder på medarbejder osv når kunderne forhåbentlig i 2011 vil strømme ind.

......

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:23

Flot og meget simpel side, det kan jeg godt lide. Håber for jer, at I får en masse kunder, for det ser ud til at i virkelig kan jeres kram!

Thumbs up herfra!

Godt nytår. :)

Tilmeldt 8. Dec 10
Indlæg ialt: 128
Skrevet kl. 01:27

Mange tak skal du have, altid rart at andre også synes om ens arbejde...

......

Tilmeldt 17. Aug 10
Indlæg ialt: 248
Skrevet kl. 01:30

Jo, men flot arbejde skal også roses :-)

Fra København Ø
Tilmeldt 7. Sep 08
Indlæg ialt: 215
Fra  Europanet.dk Skrevet kl. 02:57

Kan man finde eksempler på siden med logoer I har lavet?

Tilmeldt 2. Jan 11
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 04:21

Simpelt og flot design!

kontakter dig lige i løbet af næste uge, skal have lavet et logo.

Fra Årslev
Tilmeldt 9. Jan 08
Indlæg ialt: 294
Fra  Tino Cordes grafik Skrevet kl. 05:40

Jeg vil tilslutte mig de andre og sige, at det ser godt ud. Det virker godt, at webdesignet er enkelt.

Jeres referencer er altså rigtig gode! Ud fra dem kan jeg se, at I formår at lege med mønstre og detaljer og samtidig have et professionelt udtryk. Det kunne jeg måske godt tænke mig, at se lidt mere af på jeres egen hjemmeside også. Jeg kan godt se, at toppen har et svagt mønster, men det faktisk næsten umuligt at se det på min skærm. Så lidt mere grafik og detaljer vil ikke gøre noget :-)

Ud over det har jeg lagt mærke til et par småting ...

1. Linien "Vi leverer alt fra ..." burde deles. Måske inden og'et. Det vil se bedre ud grafisk og også være bedre for forståelsen.

2. Kan I ikke have en eller anden form for hover-effekt over billederne, så man ved og føler at de er klikbare? Måske en ramme som bliver synlig eller lignende.

3. Jeres mail bør være klikbar, særligt når I ikke har en kontaktformular.

4. Jeg er ikke SEO-ekspert, men jeg kan dog se at I ikke giver søgemaskinerne en chance for at finde jer. Dette er egentlig ikke i småtingsafdelingen :-) Kommer der en programmør forbi, så vil han nok også kommentere på jeres kodning og brug af tabeller.

Til sidst har et spørgsmål til jeres logo. Jeg kan naturligvis se hvad det danner, men hvad er de mørke pletter? Jeg tror I vil have stregen til at bukke, men det forvirrer mig, at de mørke streger runder for neden og for oven.

Grafisk synes jeg det er helt fint, men der er nogle mangler i udførelsen. Håber jeg kan hjælpe med mine forslag.

Fra Aalborg
Tilmeldt 26. Apr 05
Indlæg ialt: 736
Skrevet kl. 16:52

Hvis du er ude efter feedback, kan du også prøve det nyopstartede Webcritique.

Men jeg spytter også gerne i bægeret Wink

Hvis du har til hensigt at skaffe kunder igennem siden, så vil en noget tydeligere call to action nok være at foretrække.

Hvis du gerne vil have søgemaskinerne til at læse siden, så vil noget tekst i stedet for et stort billede også være en fordel. Hvis I laver noget tekst, så demonstrerer I jo også, at I har kontrol over CSS + html, hvilket måske godt kan ses som et "selling point", når nu I skriver I laver fulde webløsninger. Der er jo ikke mange, der har lyst til at få webside som en png.

Ellers er siden og jeres logoer pæne. Jeg ville sætte fokus på jeres logoer for det ser ud til at I er meget bedre til det, end til at lave webløsninger.

Evt. kunne I også angive jeres adresse/telefonnummer med Microformats. Det er jo specielt aktuelt nu hvor I kun har telefonnummeret gemt i et billede på siden.

Bedste hilsner

Morten

Fra Ballerup
Tilmeldt 6. Jun 08
Indlæg ialt: 16489
Fra  Poledanser underholdning danser Skrevet kl. 02:15

lav al tekst i HTLM .

langt lettere at indekse en side i google , hvor der er tekst på siden , lig det ikke i billedet al teksten

poledancer.dk klik bestil shows altid god priser og lange shows

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)