|
Hej Christian Nu er det desværre sådan at bliver noget produceret herhjemme, så er det belagt med en stor omkostning. Hvorfor flere vælger at flytte produktionen til fx Kina, når den overstiger en hvis størrelse. Og det er efterhånden kun niche produktionen der kan svare sig. Og de stiller desværre ekstrem store krav til folk. Jeg er enig i at optimerede procedure og en ordentlig viden. Kan sænke priserne, er jo også grunden til at jeg kan lave tryk så billigt. Men alligevel så er det ikke nok, til at man kan konkurrere med udlandet. Og specielt ikke lande som fx er bagefter med at begrænse miljø virkningerne, herunder også arbejdsmiljø. Men vi skal så heller ikke være kede af at vi så flytter produktionen, så længe at overskudet kan blive i landet. For det giver jo netop resourcer til at vi kan parkere folk. /Kenneth |
Christian iMARKETING:Det der giver chancen på arbejdsmarkedet er dine kvalifikationer - ikke din alder. Hvis du f.eks. søger et salgsjob og beviseligt kan sælge bare dobbelt så meget som alle andre ansøgere og du kræver det samme i løn, så er arbejdsgiver totalt ligeglad med om du er ung eller gammel - så er det dig han vil have.
Han er over 60 år og simpelthen den bedste sælger jeg nogenside har skiftet bekendtskab med.
Alderen siger intet - kun kvalifikationer, blandet med erfaringer.
Bliv gratis medlem