Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hvem skal vi stemme for?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:30
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Hej

ok nu er jeg noget forvirret

til næste år skal vi indtage en side, hvem vi skal stemme for, men så er jeg komemt i et dilemma kampen står mellem 2 partier

DF- parti er god nok lidt for firkantede i deres udtalelser, men de vil ikke tage penge fra de rige og give til de fattige (som nu sf vil). DF går med til at os de selvstændige skal have det vi fortjener og vi skal ikke dele noget med nogle - og det kan jeg jo godt lide at høre.

SF- kæmper for ligeværdighed som er grotesk og katastrofisk for os selvstændige, da sf vil tage penge fra os selvstænige der knokler i døgn drift og give til dem der ikke laver en dyt og er generelt i mine øjne sociale tabere..... men sf  kæmper jo også for menneskeretigheder som er jo fair nok for os der ikke er rene danskere- findes der overhovedet nogle rene danskere???

hvad vil i stemme for , jeg ved, hvis jeg skal fortsætte med at tjene over 1 million om året uden at betale 70% i skat skal jeg stemme for df, men der er også mange grunde hvorfor jeg vil ikke stemme for df......

jeg opretter en debat men hvis i vil være med i min debatten må i ikke hakke på hinanden eller nedværdige hinanden, her skal der være en ren diskussion og hyggesnak...

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 19:34
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Du har lige kaldt flere tusinde mennesker for sociale tabere, og så vil du indlede til en pæn og stille rolig debat? Der er faktisk mennesker, som ikke er selvforskyldt understøttede. Think twice - Du begynder satme at træde de forkerte steder hos mig efterhånden.

Prøv at tænke lidt positivt og ret blikket indad, hold fokus på dig selv og ikke alle andres situation. (Samme gældende for din inkasso tråd)

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:40

Hej MP

ok det er jo min holdning til ting derfor spørger jeg hvad er andre holdning, for det er vigtigt at udveksle holdninger og dele disse med andre, så de andre kan blive beriget af ens holdninger og omvendt!. JEg vil gerne høre hvad du mener om df og sf.....for jeg selv er forvirret....

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:41
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

og jo mange mennesker (jeg personligt kender) er selv forskyldt at de modtager socialt hjælp- for de synes det er nemmere end at have et job......

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)