Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

JEG LÆRER DET DET ALDRIG

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 16. May 10
Indlæg ialt: 871
Skrevet kl. 17:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg kan ikke lave hjemmesider det er noget pis jeg bruger alt for meget tid på det men jeg skal er nød til det det skal være færdig men nej det vil ikke det lo.. jeg kunne spare en masse tid og tjene en masse penge og jeg mener virkelig mange penge hvis hvis jeg ikke skulle lave alt det grafik, jeg lover at kommer der penge ik kassen så får du 10 procent lige som jeg selv arbejder hvis du vil hjælpe mig jeg har cms og det hele.

Preben 

Fra Kalundborg
Tilmeldt 19. Dec 09
Indlæg ialt: 858
Fra  Knockout Marketing Skrevet kl. 17:33

Hvad er det præcist du søger?

En til at levere grafik for 10% af indtjeningen?

Få 3 tilbud fra lokale ejendomsmæglere på formidlingen af dine erhvervslokaler (gælder også privat bolig)

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 17:36

Ja det bliver fast arbejde

Fra København
Tilmeldt 22. Jan 09
Indlæg ialt: 1760
Fra  Buehøjgård Møbler Skrevet kl. 17:48

men 10% af hvad? 10% af en leverpostejmad eller 10% af 10 millioner.

Måske der kunne uddybes en smule mere om dine forventinger til arbejdet, og hvad du tilsvarende tilbyder.

Hvis du konkretiserer det hele lidt mere, vil du nok også opleve mere interesse og få større chance for henvendelser.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 17:53
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Web-siden.dk:
jeg mener virkelig mange penge hvis hvis jeg ikke skulle lave alt det grafik

Gør som mange andre: outsource grafikdelen.

Jeg har en god aftale med en grafiker om at han laver grafikken i samarbejde med kunden og han slicer til html. Så overtager jeg kodningen derfra. 

Det giver en win-win-win situation (jeg bliver glad, grafikeren bliver glad og vigtigst: kunden bliver glad).

Glemte lige: Det som grafikeren skal have skal kunden jo naturligvis betale dig hvor du så betaler grafikeren for så har kunden kun ét sted at skulle betale. 

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 17:54

Cape diemSmile

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 18:00

Niels Henriksen:

Web-siden.dk:
jeg mener virkelig mange penge hvis hvis jeg ikke skulle lave alt det grafik

Gør som mange andre: outsource grafikdelen.

Jeg har en god aftale med en grafiker om at han laver grafikken i samarbejde med kunden og han slicer til html. Så overtager jeg kodningen derfra. 

Det giver en win-win-win situation (jeg bliver glad, grafikeren bliver glad og vigtigst: kunden bliver glad).

Glemte lige: Det som grafikeren skal have skal kunden jo naturligvis betale dig hvor du så betaler grafikeren for så har kunden kun ét sted at skulle betale. 

Problemet er at der skal laves grafik inden der kommer penge "for at der kommer penge" og jeg er inde hvor det er sjovt for min makker er jo grafiker men han har jo hans forretning at passe og for at få min op at køre kræver det at der bliver lavet setup til hver kunde.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:01

Web-siden.dk:
Problemet er at der skal laves grafik inden der kommer penge

Kunden betaler vel nogle %'er ved indgåelse af aftalen?

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 16. May 10
Skrevet kl. 18:06

Niels Henriksen:

Web-siden.dk:
Problemet er at der skal laves grafik inden der kommer penge

Kunden betaler vel nogle %'er ved indgåelse af aftalen?

Nej salgsssetupet er ren chance!

Ved aftale stiller han en bankgaranti!

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:32

Web-siden.dk:

Nej salgsssetupet er ren chance!

Ved aftale stiller han en bankgaranti!

Men problemstillingen er nem.... du er ikke god til grafik så det bør du ikke rode med. Derfor skal du ud og have et godt samarbejde med en der er god til grafikken.

Her er det også et tillidsforhold. Når du har aftale med kunden så er det op til dig og høre om grafikeren kan lave det han skal lave med JERES aftale. Så tillid er vejen frem.

Du skal gerne ud og have fat i grafikeren NU istedet for at vente til en kunde kommer. Du skal se grafikeren som din ven og omvendt.

Hvis salgssetupet er en chance så må DU betale for grafikeren eller hvis du kan få ham overbevist.

Det koster penge at tjene penge idag. Sådan er livet.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)