Sorry, men dette forum er altså det bedste sted, jeg kunne finde at skrive: Kender du et dansk webmasterforum, hvor der altså sker noget. Jeg har set nogle få domæner med indrettet forum, men der sker ikke noget. Hvis du har samme ønske, kunne vi måske slå os sammen, nogle 5-10 stykker og så starte et ordentligt dansk webmasterforum Hilsen Michael Maardt (jeg startede de små billige edb-hæfter i 1993) uf, jeg må ikke lave links endnu her: knowware.dk |
Jeg syndes ikke det lyder som en dårlig ide. Jeg må indrømme at jeg ikke har ledt efter et og jeg selv altid bruger de engelske men der kunne da sikkert være folk der ville bruge det hvis man bare fik nogen til at starte det.
I dag findes der en selvfølgelig html.dk som vist har et forum og så eksperten.dk som også har et aktivt forum man kan spørge i.
Hvis der dog er interesse så har jeg massere af serverplads og kan da også give et supdomæne til projektet man kunne jo starte ud i bedste low key stil med bare at smide et hurtigt forum up for at se om de bliver brugt.
God ide den vil jeg gerne støtte op om pm mig evt. hvis vi skal finde ud af et eller andet.