Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bestyrelsesevaluering i små- og mellemstore virksomheder

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 30. Dec 10
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 21:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Til bestyrelsesmedlemmer i små- og mellemstore virksomheder (op til 99 ansatte),

I forbindelse med min cand-merc.-afhandling anmodes der hermed om din deltagelse i en spørgeskemaundersøgelse omhandlende brugen af bestyrelsesevaluering i små- og mellemstore virksomheder. Undersøgelsen har interesse i besvarelser både fra bestyrelser der gennemfører evaluering og bestyrelser der ikke gør og tager kun 5-7 min. at udfylde.

For at gøre undersøgelsen "bredest" tænkelig har jeg brug for så mange respondenter som muligt og vil derfor sætte pris på, hvis du vil videresende denne opfordring til relevante personer i dit netværk. Til dette formål har jeg nedenfor lavet et tekstforslag, der nemt kan indsættes i en e-mail eller på en LinkedIn-profil. Deadline for deltagelse i undersøgelsen er fredag den 7. januar 2011.

Du får adgang til undersøgelsen gennem linket nedenfor. Adgangskode er ikke nødvendig og i det tilfælde linket ikke virker bedes du kopiere det ind i din browsers adressefelt. http://studsurvey.asb.dk/survey.aspx?surveyid=xf5v510730gbo2m3


Som tak for hjælpen stiller jeg gerne undersøgelsens resultater til rådighed. Af hensyn til anonymiteten i besvarelsen skal jeg bede om en separat e-mail til bestyrelsesevaluering@gmail.com hvis du ønsker en kopi af opgaven tilsendt pr. e-mail.

Skulle du have spørgsmål eller kommentarer til undersøgelsen, er du velkommen til at kontakte mig på enten tlf. 6169 2868 eller bestyrelsesevaluering@gmail.com

På forhånd tak for hjælpen.

Kira Nygaard Christensen

Stud.merc. Finance & International Business

Aarhus School of Business

Tekstforslag:
:::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::
BESTYRELSESMEDLEMMER i små- og mellemstore virksomheder. Deltag i en spændende (anonym) undersøgelse om brugen af bestyrelsesevaluering i små- og mellemstore virksomheder - uanset om der anvendes evaluering eller ej! DEADLINE er fredag d. 7. jan. 2011. Få tilsendt undersøgelsens resultater. Videresend venligst denne opfordring til relevant personer i dit netværk, så undersøgelsen bliver så "bred" som mulig. Link til undersøgelse: http://studsurvey.asb.dk/survey.aspx?surveyid=xf5v510730gbo2m3

::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::::

Indsættelse af tekstforslag på Linked-In profil: Tryk på PROFILE øverst og i feltet og under dit navn/billede i ”Post an update” indsættes nedennævnte tekst – tryk derefter på SHARE.

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)