Nej sorry - det duer altså ikke. Så jeg ville få svar på min kommentar 3 dage efter jeg havde ytret mig ?? HEHE , hvorfor gør du det ikke online ? Jeg synes da at have læst at det er gratis - eller næsten ihvertfald.
Og hvis det går godt og det er noget for folk vil jeg da helt sikkert gerne udvikle den.
Det er også mit næste mål.
Og hvad med 3 gange om ugen?
Men jeg synes bare at istedet for det bliver 7 dage om uge og det bliver noget vrøvl at det så er 2 gange og tankevækkende.
Og det gør det jo også mere spændende hvis man ser frem til andre meninger og man bare skal få læst hvad andre synes osv. Istedet for at man sletter den fordi man er i dårlig humør og ikke orker det
Jeg forstår desværre heller ikke helt konceptet...
Du vil altså sende mig en avis på mail, hvis jeg så vil kommentere en af artiklerne, skal jeg sende en mail tilbage til dig, som du så sender videre ud til alle der får avisen.
Det kunne godt gå hen og blive pænt mange emails du skal sende frem og tilbage - og er du sikker på at folk gider modtage det på email? Allerede i dag får man masser af emails, hvis man så også skulle have en avis og derudover alle kommentarene på emails, så bliver ens inbox da først fuld.
Som andre skriver vil det være smartest af dig at lave det på en hjemmeside. Og er du sikker på at det ikke er en blog du vil lave?