Jeg var i Bilka i sønderborg, hvor jeg købte en X10er i 3Action. Han
tilbød mig X10eren med 3iDeal. Jeg sagde til ham at jeg ikke kan bruge
3iDeal men 3iDeal max i stedet for. Det var intet problem, det kunne han
godt give mig til 1kr. Så spurgte jeg om det var med telefon tillæg,
det sagde han nej, fint og med en glimt i øjet siger jeg og selvfølgelig uden oprettelsesgebyr?
Det kunne han så ikke give mig, så sagde jeg at min kæreste købte da en
telefon hos jer i sidste uge uden oprettelsesgebyr, men så gik han med
til det. Jeg blev tilmeldt PBS og alt det.
Så fik Jeg en X10er med 3iDeal max og uden oprettelsesgebyr til 1,-
Efter ti dage kigger jeg lige på min 3 selvbetjening. Her viser det sig
at jeg har fået en regning , som jeg nu skal fordi jeg tog abonnementet
i brug midt på mdr.
Men på den stod der jeg havde 3iDeal i stedet for max og telefon tillæg og oprettelsesgebyr + jeg blev ikke tilmeldt PBS.
Jeg ringede ind til deres kundeservice, hvor jeg fortalte alt det. Hvor
han sagde at han intet kunne gøre pga kontrakten. Så sagde jeg til ham
at jeg godt vil tale med en højere oppe som godt kan gøre noget, hvis han ikke kunne. Så
kommer han med at han godt kan fjerne min oprettelsesgebyr, så spurgte
jeg hvad med det med telefon tillæg, så siger han at det kunne han intet
gøre ved. Så spurgte jeg igen efter en højere oppe som kunne gøre
noget. Han sendte en klage ind, og jeg vil blive ringet op. Men er endnu
ikke blevet ringet op ca. to uger efter.
Jeg syntes det noget svineri, at jeg aftaler fra starten af med sælgeren
hvordan og hvorledes, han går med til det. Underskriver det lorte
stykke papir med tro på at der står efter aftalen, men intet har han
overholdt og skrevet på kontrakten.
Kan jeg egenligt ret juridisk ikke gøre noget her? jeg kan pudse EBs vagthunde på dem sikkert, dem har de været hos par gange har jeg lagt mærke til. Men ellers?
Så tror jeg desværre det vil være svært at komme godt ud af sagen, medmindre 3's ledelse viser sig at være yderst forstående overfor din situation.
Det bedste ville måske være at finde den sælger der solgte dig din telefon og forklare ham situationen, hvis han siger han godt kan huske hvad I har snakket om, så er det jo en bindende mundtlig aftale?
Så tror jeg desværre det vil være svært at komme godt ud af sagen, medmindre 3's ledelse viser sig at være yderst forstående overfor din situation.
Det bedste ville måske være at finde den sælger der solgte dig din telefon og forklare ham situationen, hvis han siger han godt kan huske hvad I har snakket om, så er det jo en bindende mundtlig aftale?
Ja lige præcis, hvordan kan jeg komme til ledelsen i stedet for en eller anden i bunden?
Ja men det vil undre mig at han kan huske sådan en situation. Jeg har hørt af flere at de har begået samme trick bla. min kærestes søster. Som fik tilbudt en telefon billigt, uden at fortælle om telefon tillæg.
Det bedste ville nok være at tage ind til Bilka i Sønderborg og se om ik du kan finde ham igen, jeg er næsten sikker på at han vil kunne huske dig i og med du har aftalt et andet abb. og sagt det med kæresten. :)
Jeg ville tage fart i sælgeren der solgte dig telefonen han kan sikkert huske dig jeg har nemlig os prøvet med tdc at jeg skulle fornye mit abb og have en ny mobil og jeg havde frit af alt så sagde jeg at jeg skulle have det samme på min mobil og jeg sagde flere gange jeg skulle have fri data så kommer regningen måneden efter så får jeg en regning fra tdc hvor der står jeg har brugt får 1800 kr i data så ringer jeg ind til dem der kunne de ikke gøre noget så tog jeg til den butik og fik fat i sælgeren han ringede ind og så skrev vi en klage sammen så fik jeg refunderet beløbet
Så prøv at tag fat i den sælger det ville jeg gøre
Jeg har forsøgt at få fat i ham der, uden held. De har aldrig den samme location men rejser rundt til de forskellige varehuse i jylland. Jeg ringede til deres kundeservice som lagde en klage og fortalte at jeg ville blive ringet op, men nu efter ca. 14 dage er intet sket. Derfor har jeg skrevet em mail til den administrerende direktør af 3. Håber det giver lidt gevinst.
Jeg har forsøgt at få fat i ham der, uden held. De har aldrig den samme location men rejser rundt til de forskellige varehuse i jylland. Jeg ringede til deres kundeservice som lagde en klage og fortalte at jeg ville blive ringet op, men nu efter ca. 14 dage er intet sket. Derfor har jeg skrevet em mail til den administrerende direktør af 3. Håber det giver lidt gevinst.
Det håber jeg da for dig
man skal passe på med de der sælgere fik os købt et banner på de gule sider i stedefor fik jeg et lorte tekst link men fik heldigvis ophævet kontrakten med dem men jeg måtte ind til deres hoved kontor og ventede i næsten 2 timer på at snakke med den rette